טו גוד טובי טרו

תכירו: המרענן הרשמי של סוף הקיץ מגיע מחיפה וקוראים לו טובי – משקה אלכוהולי בעל מתכון סודי שכולל "הרבה צמחים"

הדבר הכי טוב שיצא מחיפה. טובי60
הדבר הכי טוב שיצא מחיפה. טובי60
10 בספטמבר 2013

זה גת ולימונצ'לו? זה שנאפס ומיצי מרה של דביבון? לא, זה טוּבִּי 60! טוב, אולי זה בעצם כן גת ולימונצ'לו. תכירו את טובי, הדבר החדש מחיפה והפעם הראשונה שמישהו כותב "הדבר החדש מחיפה".

לפי האגדה, צעיר חיפאי בשם הילל הוזמן למסיבת BYOB) Bring Your Own Booz), אבל איחר את שעת העוצר. אז הוא לקח כמה לימונים מהגינה (זה חיפה, יש להם גינות), ערבב עם אלכוהול נקי שהיה לו בדירה (אז למה הוא לא הביא את האלכוהול הנקי וזהו?) והוסיף כל מיני עשבי תיבול כמו רוזמרין (וגת, אני אומר לכם).

אחרי שכבש בחודשים האחרונים את העיר התחתית של חיפה, טובי, המרענן הלא רשמי של הקיץ, נחת השבוע בתל אביב: באפריקה, בהר סיני, בסלון ברלין ובלבונטין 7. אני עצמי ירדתי על בקבוק כסוס יאור באפריקה. על הלייבל הערבי למראה נכתב שהוא לא משאיר טיפת הנגאובר, ואמנם הנזק בבוקר היה מתון יחסית לבקבוק שלם של לימונצ'לו 40 אחוז עם מלא, מלא גת.

"איזה גת, אחי?!", הילל החיפאי מכחיש. "יש שם, אחי, אלכוהול מתירס, אחי, מיץ לימון טבעי שאנחנו סוחטים, אחי, והרבה צמחים, אחי" ."אבל אחי", אני מקשה, "גם גת זה צמח". "לא, אחי, אין גת ואין נעליים. 21 צמחים, אחי. חלקם מוכרים וחלקם… בוא נגיד, אחי, פחות קונבנציונליים". סארין?