החלה מכירת הכרטיסים ל-Slideluck

אוהבים אוכל ואמנות? מכירת הכרטיסים לאירוע הבינלאומי Slideluck, שמשלב ארוחת שחיתות עם אמנות עכשווית, יצאה לדרך

15 במאי 2014

תל אביב מארחת זו השנה השלישית את אירוע Slideluck ומכירת הכרטיסים כבר החלה. למי שלא מכיר, מדובר באירוע שמשלב אוכל, תרבות ומינגלינג, והוא פופולרי מאוד בערים גדולות בעולם כמו ניו יורק, לונדון, סאו פאולו ומקסיקו סיטי. האירוע יתקיים בגלריה השיתופית אלפרד שבנווה צדק ב-12.6.

בחלקו הראשון של הערב תתקיים ארוחה צמחונית גדולה שבה כל אחד מהמשתתפים יביא מנה שהכין בבית (טוב, אף אחד לא יגיד לכם כלום אם תקנו משהו בדרך). אחרי שעתיים של אכילה ושיחות אקראיות עם הסובבים, יעומעמו האורות ויתחיל חלקו השני של האירוע – הקרנה של מצגת שקופיות של 20 אמנים ישראלים ובינלאומיים שונים.

באירוע הקודם נכחו יותר מ-500 משתתפים ובין המציגים הישראלים היו אסף חנוכה, גפן רפאלי, אוהד מטלון, זויה צ'רקסקי ועוד אמנים בולטים בסצנה האמנות המקומית.

Slideluck הוא ארגון ללא מטרות רווח שנולד בניו יורק במטרה להפגיש בין אמנים לבין חובבי אמנות באירועים שמושתתים על אוכל טוב, אווירה נעימה ואמנות עכשווית ייחודית. הם מקיימים אירועים בכל העולם על מנת להפגיש את הבינלאומי עם המקומי וליצור קהילת אמנות יצירתית שמתכתבת עם האמנות הגלובלית.

כל ההכנסות מהכרטיסים לאירוע יועברו לארגון Slideluck העולמי ויושקעו בקידום אירועי אמנות ותרבות. המחיר לכרטיס הוא 30 ש"ח למי שמביא אוכל, 60 ש"ח למי שמתעצל ו-80 ש"ח למי שלא מזמין מראש (במידה וישארו עוד כרטיסים למכירה במקום).

שעות האירוע: התכנסות ב-19:00, ארוחת הערב ב-20:00 והקרנת השקופיות תחל ב-21:30.