5 תחליפים לווטסאפ שכדאי לכם להכיר

אפליקציית ווטסאפ נרכשה על ידי פייסבוק והתחילה להלשין לחברים שלכם כשאתם מסננים. הגיע הזמן להכיר כמה אפליקציות מסרים שעוד לא נפלו לידיים תאגידיות

אייפון. צילום: Shutterstock
אייפון. צילום: Shutterstock
23 בפברואר 2014

Telegram Messenger

אפליקציה חינמית חדשה יחסית שקיימת בשוק קצת יותר מחצי שנה. חלק מהיתרונות הם הממשק המהיר והאפשרות לפתוח קבוצות של עד 100 אנשים, אבל הכי חשוב: מדובר באפליקציה שמאובטחת ברמה גבוהה מאוד. אם אתם רוקמים מזימה להפלת השלטון או רוצים לסגור עסקאות סמים  – זו האפליקציה בשבילכם.

[tmwdfpad]

Tango

טנגו היא אפליקציה ותיקה יותר(גם היא חינמית) שצוברת תאוצה בחודשים האחרונים. בנוסף לפונקציות הסטנדרטיות, טנגו תאפשר לכם לקיים שיחות וידיאו חלקות עם כל סוגי המכשירים (בדומה לסקייפ, ובשונה משירות Facetime המוגבל למכשירי אפל), ואולי הכי חשוב: תוכלו לשתף עם החברים מוזיקה שאהבתם דרך Spotify (שעליה כבר הרחבנו כאן).

Threema

Threema מגדירה את עצמה כאפליקציה הדואגת בראש ובראשונה לאבטחה. מדובר באפליקציה מוצפנת ביסודיות, כך שאפילו מפעיליה, לטענתם, לא יכולים לקרוא את ההודעות שאתם שולחים. מסוג הדברים שתמצאו על הסמארטפון של אדוארד סנודן.

Line

בדומה לווטסאפ, גם בליין ההרשמה מתבצעת באמצעות מספר טלפון (וכך היא משתמשת בנתונים של אנשי הקשר שכבר שמורים לכם על המכשיר). היתרון שלה הוא שניתן להתקין אותה גם על המחשב, מה שמאפשר תקשורת מכל המכשירים (כולל שיחות קוליות) באמצעות פלטפורמה אחת.

Kik

בקיק ההרשמה מתבצעת באמצעות כתובת מייל. היא אמנם לא תאפשר לכם לבצע שיחות קוליות, אבל היא חינמית, בעלת ממשק מהיר ומכילה דפדפן מובנה, מה שהופך אותה לפלטפורמה נוחה אם אתם מעוניינים לשתף דברים שראיתם באינטרנט.

 עדכון אחרון: 6.11, 20:40