הכירו את האיש הכי משעמם בישראל

פרופיל הפייסבוק של מנחם המשעמם הוא הגרסה השנונה והמצחיקה יותר של עמודי הבינוניים וסבירים למיניהם. אנחנו מחכים בקוצר רוח לרומן עם ירדנה

מתוך פרופיל הפייסבוק של מנחם המשעמם
מתוך פרופיל הפייסבוק של מנחם המשעמם
18 במאי 2014

הוא גר ברמת גן, אוהב להעלות לפייסבוק תמונות של עמודי מדרכה, מסתחבק עם איציק מהמשרד ("איזה איציק זה") ותמיד דואג להביא לעבודה כוס קפה משלו, כי הוא לא אוהב לשתות בכוס חד פעמית – פרופיל הפייסבוק של מנחם המשעמם הפך בימים האחרונים לויראלי, וכעת יש לו כבר יותר מ-2,500 חברים ולמעלה מ-3,000 עוקבים.

כיאה לאישיותו האפרורית, מנחם נחבא בינתיים אל הכלים ובוחר שלא להתראיין לתקשורת. אנחנו מצאנו את האבטיפוס שלו בארכיוני ישראבלוג, בדמותו של אייזק – בלוגר שנהג לכתוב על מה שאפשר למצוא בחנות ירקות, מסלול האופניים הקבוע שלו, ובדיוק כמו מנחם, גם על הכוס שבה הוא נוהג לשתות את הקפה.

מתוך הבלוג של אייזק
מתוך הבלוג של אייזק

ואולי מה שמעסיק את מנחם בימים האחרונים היא בכלל ירדנה מהנהלת חשבונות. כל מי שעוקב באדיקות אחרי העמוד לא היה יכול להתעלם מהמתח המיני השורר ביניהם, וכולם מחכים לרגע שבו ייפרצו כל הסכרים – בפינת הקפה או במשרד של ירדנה – והשניים יפצחו ברומן סוער. זה כנראה לא יקרה. אבל אולי בפעם הבאה שהוא יעזור לה להפעיל את המקרן בחדר הישיבות, מנחם יזכה לחיוך קטן שיעשה לו את היום.

צפו בפוסטים הנבחרים של מנחם: