"הנסיך הקטן" מציעים אמנות במחירים נגישים

נמאס לכם לראות את התמונות בסלון שלכם מככבות גם בדירות אחרות? #שוקתרבות שייערך בשישי יאפשר לכם לקנות אמנות מקורית בלי לשבור תוכנית חיסכון

יצירה שתוצג ב#שוקתרבות. איור: שחר סריג
יצירה שתוצג ב#שוקתרבות. איור: שחר סריג
24 בדצמבר 2015

אמנות בת השגה היא צירוף מילים גס. הקונוטציה היא לרוב של יצירות לא מקוריות, מוצרי אמנות איקאה סטייל שסביר להניח שתמצאו גם בדירה השכנה. יוזמה חדשה בשם #שוקתרבות מנסה לשבור את התפיסה הזאת בסדרת אירועי מכירה שיתקיימו אחת לחודש בחנות ספרי היד השנייה "הנסיך הקטן – מהדורה מוגבלת".

"זה התחיל מהניסיון שלי למצוא מקום שבו אוכל למכור יצירות שלי במחירים נגישים והידרדר לזה", צוחקת הציירת עידן לייטמן (30), שיזמה את האירועים עם העיתונאית אביה בן דוד. "רצינו למצוא מקום בלב העיר שיש בו תנועה ערה של מגוון אנשים ולהציע להם צהרי שישי נעימים עם אמנות נגישה באמת. מצד אחד זה משרת את הצורך של האמנים לשחרר ולעשות ניסויים, ומצד השני המבקרים יכולים לקנות עבודות מקוריות לא במחירי עתק, עבודות שהערך שלהן יכול לעלות בעתיד".

היצירות – בין היתר ציורים מקוריים, פרינטים, צילומים, בובות וודו וקופסאות – יימכרו בטווח המחירים 50־500 ש"ח. רשימת האמנים, שתשתנה בכל חודש, תורכב מאמנים בתחילת דרכם וגם מאמנים מנוסים יותר.

"אני מאמינה מאוד בכל מי שנמצא שם. דניאל פילוסוף הוא דוגמה להפתעה ממש רצינית", אומרת לייטמן. לצד אמנות איכותית תוכלו למצוא במקום בר משקאות, מוזיקה והרבה כוונות טובות.

#שוקתרבות, הנסיך הקטן – מהדורה מוגבלת, רש"י 17, שישי 12:00־17:00