הפטיש יהיה מסמר הערב?

הבעלים של מועדון הסדו־מזו הדאנג'ן פותח בר חדש ברחוב הארבעה בשם Fetish TLV. "תהיה אווירה קינקית", הוא מבטיח

Fetish TLV
Fetish TLV
3 באפריל 2014

בשלישי האחרון נפתח ברחוב הארבעה בר חדש העונה לשם Fetish TLV. הפתיחה הצליחה לעורר גלים של עניין בייחוד בזכות העובדה שאחד מבעליה, עמוס לוי, הוא ממייסדיו ומבעליו של דאנג'ן – מועדון ה־BDSM והפטיש היחיד בישראל שפועל זה 12 שנה.

"הדאנג'ן הוא מקום גדול שפועל רק יומיים בשבוע. רציתי למצוא מקום נוסף שיהיה בעיקר למהלך השבוע, מקום יותר קטן ואינטימי שאפשר לבוא לשבת בו גם באווירה קצת אחרת", מסביר לוי. על קווי המתאר המדויקים של ה"אווירה האחרת" עדיין מתקשים להתחייב בהנהלת הבר. המקום מקושט בתצלומים ארוטיים והמוזיקה תורמת לאווירה המחרמנת, אבל לא תמצאו שם שוטים או שלשלאות על הקירות, וחלל המקום קטן מדי כדי לאפשר פעילות כזאת.

"לא יהיה סדו", מבהיר לוי, "אבל הרעיון הוא שאנשים בתחום הפטיש ירגישו כאן בנוח, שתהיה אווירה קינקית. מלבד זאת אנחנו לא מכוונים רק לקהל של הדאנג'ן, אנחנו רוצים ליצור תמהיל מעניין עם קהל חדש מרחוב הארבעה, ואנחנו מקווים שהקהל הזה ירגיש בנוח להגיע ולהתערבב".

האסוציאציה הראשונית לבר בשם "פטיש" – בייחוד בקרב הבליינים הקצת יותר בוגרים – היא למועדון פטיש המיתולוגי שפעל בעיר בסוף שנות ה־90 ברחוב רמב"ם והתפרסם בזכות מסיבות סוף השבוע הארוכות שלו, שמשכו אליהן קלאברים מכל רחבי הארץ. אמנם השם של Fetish TLV שאוב מן המועדון ההוא, אבל לוי מסביר שההקבלה בין שני המקומות נגמרת בשם: "כשבחרתי את השם למקום חשבתי גם על התקופה הזו, שהייתה תקופה טובה, ובמקרה השם גם התאים, אבל אין ממש קשר בין המקומות".

לוי מתעקש שהמקום החדש שלו הוא די סולידי, אבל למסיבת הפתיחה הסגורה של הבר הוטסו במיוחד כוכבות פורנו מהונגריה שעמדו מאחורי הבר ושירתו את המוזמנים. בדרך כלל צוות הבר יורכב מאותו צוות של מועדון הדאנג'ן, אבל לוי אומר שהפתעות כאלה יקרו גם בהמשך.

תביאו גם כוכבי פורנו גברים?

"כן, אנחנו פונים לשני המינים".

Fetish TLV, הארבעה 10, כל יום 21:30־אחרון הלקוחות