הקוד האתי – דיני טינדר

מה לעשות כשנתקלים באקס/ית של חבר קרוב, מתי כבר לא לגיטימי להתעלם מהודעות והאם אפשר למצוא את האדם השני בפייסבוק?

טינדר (shutterstock)
טינדר (shutterstock)
15 בפברואר 2018

 

דרכים נסתרות

גם אם אתם בטוחים שהאדם שכרגע נתקלתם בו בטינדר הוא אהבת חייכם ואפילו נתתם בסופר לייק – אם הוא לא החזיר לכם אהבה וירטואלית ואין מאץ', אסור לכם לנסות לאתר אותו בפייסבוק ולשלוח לו הודעה. אתם כן יכולים לבצע ריגול ולקוות להיתקל בו באקראי.

הולך? בטל

כיאה לפלטפורמה שהיא לא רצינית במהותה וחסרת כמעט כל קודים מוסריים זה בסדר לא לענות להודעה של מישהו אף שהיה ביניכם מאץ'. אם הוא ממשיך לשלוח עוד הודעות זה בסדר לבטל את המאץ' ואם הוא ממשיך לשלוח הודעות זה גם ממש בסדר להוציא נגדו צו הרחקה.

חבר טלפוני

נתקלתם באקס/ית של חבר קרוב בטינדר? ליידע אותו שהיא שם זה בסדר, לעשות לה לייק ב"קטע אירוני" זה ממש לא בסדר. לכו תשברו את הראש מה יקרה אם יהיה לכם מאץ'.

התמונה המלאה

אם בחרתם להקל על הצד השני ויש לכם יותר משלוש תמונות בפרופיל שלכם, זה בסדר שאחת תהיה מ־2012, לפני שהחיים נפלו לכם על הפרצוף. שאר התמונות צריכות לשקף (בערך) את הלוק שלכם משלוש השנים האחרונות, עם אפשרות תעופה עצמית של עד 25 אחוז לציונכם האסתטי הכללי.

מחוברים לחיים

ברגע שהשיח הפך מווירטואלי לממשי (כלומר קבעתם להיפגש) כללי המוסר של הטינדר פגים, ואתם כבר מחויבים על פי הקודים המוסריים הבסיסים של המין האנושי. במילים אחרות, אסור לכם פשוט להבריז לדייט ולא לענות לו יותר באפליקציה.