הקוד האתי: כמה רחוק מהחוף ניתן ללכת בלי חולצה בקיץ?

הנה מקום שלגיטימי להיות בו בלי חולצה. חוף הים בתל אביב (צילום: שאטרסטוק)
הנה מקום שלגיטימי להיות בו בלי חולצה. חוף הים בתל אביב (צילום: שאטרסטוק)

האם מותר להגיע עם כפכפים לעבודה ואיפה עובר הגבול שבו אתם מחוייבים ללבוש חולצה כשאתם חוזרים מהים? קבלו את דיני הלבוש בקיץ

5 באפריל 2022

מתכפכפים

אם אינכם עובדים כמצילים בים, נסו להימנע מלבוא לעבודה בכפכפים. למתחכמים שבכם – אין באמת הבדל בין כפכפים שקניתם בשוק לכפכפי אדידס אורגינל שעלו לכם 300 ש"ח.

פשיטת רגל

אם, לעומת זאת, הבוס הגדול בוחר משום מה להגיע לעבודה בכפכפים – מותר לכל העובדים הכפופים לו לחקות אותו ולזרוק זין באותה מידה כמוהו (רק אל תתפלאו אם החברה תקרוס בעתיד הלא רחוק).

עד הסוף המר

אם התחלתם עבודה חדשה בקיץ וגזרתם על עצמכם קוד לבוש מחמיר יחסית (בלי מכנסיים קצרים וגופיות, חולצות מכופתרות בלבד וכו') – קחו בחשבון שתיאלצו להתמיד בו. אין מה לעשות, יצרתם סטנדרט גבוה שיישמר לפחות עד שתתחלף העונה ואז תוכלו ללכת על קו לבוש אחר. כל התנהלות אחרת תגלה שעבדתם על כולם כל הזמן.

חוק היובש

סובלים מבעיות הזעה? קבלו ביטול על כל השאר על כל שאר הסעיפים הקודמים. עדיף שתתהלכו עם הווייאנס ועם גופיית סבא מאשר שתשאירו אחריכם עקבות זיעה אול אובר דה פלייס.

האמת העירומה

בשובכם מהים ברגע שחציתם את רחוב הירקון ונכנסתם לאזור מיושב עם אנשים שלא חזרו מהים, עליכם לשים על עצמכם חולצה. החיים הם לא הטיילת ואתה לא סילבסטר סטלון. חריגה מכלל זה היא הקולוניה הצרפתית המכונה רחוב בוגרשוב, שבו משום מה מותר ללכת בלי חולצה ובבגד ים לכל אורכו. ברגע שתגיעו לגבול המלך ג'ורג' עליכם לשוב ולציית לכללי האתיקה.

*פורסם במקור ב-1 ביוני 2017