הקוד האתי – דיני הופעות של חברים

איך לגיטימי לשווק את ההופעה שלכם, מה אתם חייבים לכתוב באיוונט בפייסבוק וכמה פעמים מצופה מחבר להגיע להופעות של ההרכב החדש שלכם?

הופעה של חבר (צילום: Shutterstock)
הופעה של חבר (צילום: Shutterstock)
10 במרץ 2019

 

קידום עצמי

מקדמים הופעה או אירוע אחר בהשתתפותכם? אם תציפו את כל הרשתות החברתיות בקמפיין גוועלד אתם תגמרו כמו מרצ: חסרי ביטחון ותלויים בחסדיהם של חברים עד סוף ימי חייהם. אין מינון נכון של קידום עצמי, הקו בין מודעות לחוסר מודעות יכול להיות אפילו סטורי אחד. כדאי להתייעץ עם אנשים שאכפת לכם מהם ותמיד תזכרו שעדיף הופעה חצי ריקה מאשר להיות בדיחה (תופס גם לגבי סטנדאפיסטים).

לוחות זמנים

אנחנו לא נאיבים וברור לנו שאין קשר בין השעה של האיוונט בפייסבוק לבין תחילת ההופעה במציאות. ובכל זאת איחור של יותר משעה (שנובע בעיקר מהרצון של המופיע למלא את המקום), הוא מקומם. במקרה הזה רק חברי המעגל הראשון מחויבים להישאר. כל היתר מוזמנים לנטוש בזעם.

מחשבון הופעות

חבר הקים הרכב חדש? כמות הפעמים שאתם צריכים להגיע להופעות שלו היא נגזרת של כמות ההרכבים שהוא היה שותף להם בחמש השנים האחרונות. אם היה שותף בעד שלושה הרכבים שונים שהלכתם לראות אותם בגללו אתם מחויבים לשלוש הופעות שלו בהרכב החדש בתקופה של עד שנה. אם היה מעל שלושה הרכבים שליוויתם אותם אתם מחויבים לבוא רק להופעת ההשקה (ולהופעה האחרונה לפני הפירוק).