הקוד האתי: דיני הופעות בפארק

עד מתי מותר לשבת על הדשא, כמה סטוריז מותר להעלות ומה קורה כשעומד מולכם איש גבוה? אם הגעתם מאוחר, אגב, זו בעיה שלכם שאתם לא רואים כלום

"הרמה הגבוהה של הקיום האנושי בדורנו היא ללכת להופעה ולא להעלות ממנה שום תיעוד לרשתות החברתיות" (צילום: Shutterstock)
"הרמה הגבוהה של הקיום האנושי בדורנו היא ללכת להופעה ולא להעלות ממנה שום תיעוד לרשתות החברתיות" (צילום: Shutterstock)
27 ביולי 2017

 

כל דיחפין

בטח במרחב המצומצם שנותר לנו, בני התמותה, בעידן הגולדן רינג, הכלל קובע שמי שמקדים זוכה באזור הנכסף שמול הבמה וקרוב לה יחסית. בדרך כלל מדובר במעריצים שרופים שמגיעים שלוש שעות ויותר לפני ההופעה. אין להגיע חצי שעה לפני ההופעה ולנסות לפלש את דרככם קדימה רק כדי להשיג זווית צילום טובה לסטורי שלכם, ולגטימי לחסום את ניסיונות החדירה שלכם (באמצעים לא אלימים).

הגובה כן קובע

איתרע מזלכם ונתקעתם מאחורי אדם שגבוה מכם ב-20 ס"מ לפחות? באפשרותכם פתוח איתו במשא ומתן על מיקום ("יש מצב שתזוז טיפה ימינה?") אבל רק אחרי שמיציתם את כל האופציות שלכם, כלומר ניסיתם לאגף אותו מימין או משמאל ללא הועיל. אם יסרב, באפשרותכם להיאנח בפולנית.

ישיבה תיכונית

מופע עמידה? מותר לכם לשבת עד שההופעה מתחילה. במהלכה מותר לכם לנוח בישיבה (בהנחה שאתם לא קרובים לבמה) רק כדי לאגור כוחות ורק בשירים הלא מוכרים.

זוויות שידור

הרמה הגבוהה ביותר של הקיום האנושי בדורנו היא ללכת ההופעה ולא להעלות ממנה שום תיעוד לרשתות החברתיות, שגם ככה נראה רע, נשמע נורא וזהה לתיעוד של כל האחרים. מכיוון שרובנו לא נמצאים במקום הזה, ראוי להגדיר כללים בסיסיים: מותר להעלות עד שתי תמונות לכל רשת חברתית – אחת מההופעה עצמה ואחרת תמונת אווירה (שאתם או הפרטנרים שלכם בתוכה), לא יותר מסרטון אחד וארבעה סטוריז בסך הכל.