השמועות על מותו היו מוגזמות

חומוס הסורי לא סוגר, הוא רק יצא לפגרת שיפוצים. והנה הסקופ הגדול: הוא מוציא בינתיים מנות אצל ישראל של המרקים!

חומוס הסורי. צילום: בן קלמר
חומוס הסורי. צילום: בן קלמר
4 בפברואר 2014

יימח שמם של כל האנשים בשמאל שהורסים אותנו יום יום. הם הסרטטטןןן בתוך העם שלנו שחייבים להעיף מכאן לקיבינימט… כל מה שקורה פה בארץ שלנו זה הכל התנגדות של השמאלנים השרמוטות האלה יימח שמם וזכרם, צריך לזיין את השמאלנים האלו עם כל המחבלים הערבים הבני זונות שזורעים פאניקה בעם!!!!

הזעם שלי מתייחס כמובן לסטטוס של העיתונאי נועם שיזף על חומוס הסורי. לפני כחודש כתב שיזף, בעל טור במגזין השמאלנאצי שלפניכם, סטטוס המבשר על סגירתו של הסורי. כמי שגר בכרם, ולא רק מסייר בו עם "שוברים שתיקה" הבוגדים, ידעתי מיד שמדובר בדברי הסתה של אוהב ערבושים שהכושים בתחנה המרכזית אונסים אותו אמממןן.

"המקום כרגע בשיפוצים", הרגיע אותי אבי הסורי מחומוס הסורי כשדיברתי איתו השבוע. "עניין של חודש-חודשיים. מחזקים קצת, מרהטים מחדש וכאלה. יהיה שווה את זה, אתה תראה".

אבל הסקופ האמיתי שכל היענו עיתונאים של השמאל הפוסט ציוני בחייםםםם לא היו מביאים לכם כי הם עסוקים מדי בהחרמת המדינה של עצמם, הוא שהסורי עדיין מוציא מנות! דרך ישראל של המרקים ברחוב מל"ן פינת קפח. "זה קצת בשושו", אומר אבי, "אבל אנחנו שם כל יום משמונה בבוקר. אתה מוזמן להפציץ את הבשורה". אמן, אמן שנפציץ את המניאקים הקומוניסטים האלה, תחזרו לפולין חחחחח!!!