יהיה דיסקו

ביום חמישי (20.3) מועדון הברקפסט יחזור מפגרת שיפוצים עם לוק חדש ועם רזינדטים מסקרנים. אנחנו נהיה שם

מועדון הברקפסט. צילום: בן קלמר
מועדון הברקפסט. צילום: בן קלמר
20 במרץ 2014

אחרי חודשיים של שיפוץ שנשמר בסודיות, מועדון הברקפסט פותח מחדש את שעריו עם לוק חדש ומרענן ועם סוללת רזידנטים מקומיים. בסוף השבוע הקודם חגגו שם את חג פורים במסיבות הרצה סגורות שרצו מפה לאוזן, והחל מסוף השבוע הקרוב (20.3-22.3) ייפתח המקום לקהל הרחב.

על העיצוב מחדש הופקד (שוב) האדריכל ומבעלי המקום דוד טור, ובמסגרתו נעשו שינויים במבנה של החלל: הכניסה לברקספט היא מעתה רק דרך המילק, ונוסף על כך התחדדה ההבחנה בין שני החללים – המילק באווירה של בר, והברקפסט באווירה של מועדון ריקודים ללא מקומות ישיבה על הבר (אבל עם דלפק צדדי לטובת אלה שכן רוצים אתנחתא). מערכות הסאונד והתאורה שודרגו, מה שאומר שמחכה לבליינים במקום חוויה מהודקת עם אופי מובחן וברור.

מלבד חבורת הבעלים תנהל את המקום שלישיית מנהלי תוכן שהיו פעילים במועדון בשנים האחרונות: אורן מרזם, ממריצי ליין הצ'יזקייק, ואביגיל ניב ויובל גורן שהפיקו את הליין Iris. הם יהיו גם אלה שאחראים על מיתוג, על שיווק, על מדיה ועל תוכן מוזיקלי. אגב תוכן מוזיקלי, עיקר ההתמקדות תהיה בטכנו ובהאוס.

בחודשים הקרובים יציין הברקפסט קלאב עשר שנים של פעילות. במהלך העשור עבר המקום מספר גלגולים, שבין הבולטים שבהם השותפות עם המסעדנית ננה שרייר וליין הצ'יזקייק. עכשיו, כשהשסק נסגר, רחוב רוטשילד נפתח שוב לתנועה אחרי שנים ארוכות של אבק שיפוצים והכיכר שבסופו מתחילה לקבל צורה, הברקפסט נמצא יותר מתמיד בספוט חם במיוחד.