מבחן בית: כך תבחרו שותף אידיאלי לדירה

כל מה שצריך לקחת בחשבון כשמחפשים שותף חדש לדירה

גיא ארנון. צילום: איליה מלניקוב
גיא ארנון. צילום: איליה מלניקוב
23 בנובמבר 2014

ניקיון

רמת הניקיון של שני שותפים חייבת להיות דומה. הדירה יכולה להיות דיר חזירים או חדר ניתוח סטרילי, אבל העניין צריך להיות מוסכם מראש. רוב המריבות נסבות בין שותף אחד שמרגיש שהוא חי באשפה, ובין שותף אחר שמרגיש מושפל כי רומזים לו שהוא מלוכלך. חסכו את עוגמת הנפש העתידית והֱיו כנים במפגש הראשוני.

בעלי חיים

חתולים זה שמחה, חתולים זה ברכה, חתולים זה אלרגיה עם פרווה. חשוב לוודא מול השותף הפוטנציאלי שגישתו לבעלי חיים תואמת לשלכם. אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם כבייביסיטר לכלב ענקי בסלון, הורים בכפייה לארנבות, או הכי גרוע – תקועים עם חתלתול פצוע שאספתם מהרחוב ושותף שמסרב להכניסו הביתה.

[interaction id="547f52227a55ad887bca5bdd"]

 

דיאטה

אף אחד לא חייב לבשל לשותף שלו, אבל גם אם לא צפוי שתשבו יחד לשולחן האוכל, כדאי לשאול כל מועמד אם יש לו דרישות שאינכם יכולים לעמוד בהן. לא חסרים אנשים הדורשים מטבח כשר או טבעוני בביתם, ואם הדברים האלו מתגלים מאוחר מדי, אין דרך לצאת מזה בלי אדם אחד מאוד מאוד מאוכזב.

חברים

כמו בני זוג, גם שותפים מתאימים יותר כשיש חפיפה מסוימת, אך לא מוחלטת, בין מעגלי החברים שלהם. כך מובטח שותף איכותי סובייקטיבית, אורחים שככל הנראה לא תשנאו כשיבואו לבקר וללא מידה מוגזמת של סימביוטיות – כך שלכל אחד עדיין יש ספייס משלו וחברים משלו.