חדש (ורק) בתל אביב: כרטיס תושב לכלבים

עיריית תל אביב-יפו לוקחת את האהבה שלנו לכלבים צעד אחד קדימה ומשיקה פרויקט ראשון מסוגו בעולם - דיגידוג, כרטיס תושב לכלבים. סיבה מעולה לכשכש בזנב

תוכן ממומן | עיריית תל אביב-יפו

חיי כלב הפכו עשירים, מלאים ועתירי 
התרחשויות – חיים שכדאי שבעלי הכלבים 
יוכלו לעמוד בקצב שלהם. בדיוק בגלל זה 
עיריית תל אביב-יפו לוקחת את רווחת הכלבים שאנחנו אוהבים צעד אחד קדימה בפרויקט חדש וראשון מסוגו בארץ ובעולם, ומשיקה את כרטיס התושב לכלבים – דיגידוג.

תל אביב היא העיר עם הכי הרבה כלבים לנפש בעולם (כלב אחד על כל 17 תושבים) ו־25,000 כלבים בסך הכל. העיר רושמת לעצמה הישגים מרשימים בכל הקשור לרווחתם של המהלכים על ארבע. המקלט העירוני לבעלי חיים, למשל, הוכרז עוד לפני יותר מעשור כמקלט המקדם מדיניות של No Kill, והוא פתוח לציבור מתנדבים המסייעים לרווחת בעלי החיים ולמציאת בתים חמים קבועים וזמניים. טיפול וטרינרי לבעלי חיים חסרי בית פועל 24/7, ומשמר בעלי החיים ההתנדבותי בודק פניות על חשדות לפגיעה בבעלי חיים בעיר.

מרפאות וטרינריות וחנויות פינוקים לבעלי חיים בכל פינת רחוב; כ־70 גינות ופינות כלבים שהוקמו בעיר כוללות מתקני משחק, בר מי שתייה לכלבים, שולחנות פיקניק וספסלים לבעליהם; חופים מיוחדים לכלבים בכל חלקי העיר ואפילו הקרנת סרט מיוחדת לכלבים ובעליהם שהתרחשה ב־2016. גן עדן, כבר אמרנו?

לקריאה נוספת:

דוגי סטייל: 7 פריטים שווים לפנק בהם את הכלבים שלכם
מה שהדוקטור רשם: טיפים מהווטרינר העירוני ד"ר צבי גלין
מונולוגים מהגינה: קבלו את גינות הכלבים המומלצות ביותר בעיר
עשו ואל תעשו: דיני גידול כלבים בעיר

הכרטיס, שעליו יוטבעו שמו של הכלב ותאריך הלידה שלו, יישלח בשבועות הקרובים לתושבי העיר המחזיקים בכרטיס דיגיתל ושנרשמו במאגר הווטרינרי כבעלי כלבים. 
הכרטיס יקנה לתל אביבים המחזיקים בו כל מה שצריך כדי להיות בקצב: הוא יכיל מידע על הכלב, יספק מידע במסרונים וניוזלטר בנוגע לגינות כלבים חדשות הקרובות למקום המגורים, אירועים עירוניים לכלבים, רשימת מוליכי כלבים בעיר, ואפילו יזכיר לכם לגבי מועד החיסון הקרוב אצל הווטרינר העירוני. תושבים שישדרגו את כרטיס הדיגיתל שלהם לכרטיס Non Stop דיגיתל אף ייהנו מהטבות אצל וטרינרים, חנויות למוצרי כלבים, מוליכי כלבים, מספרות ופנסיונים.

כרטיס התושב לכלבים.
כרטיס התושב לכלבים.

שדרגתם לכרטיס Non Stop דיגיתל? פנקו את כלביכם בשלל מבצעים, הנחות והפתעות. ניתן להתעדכן באתר ההטבות של Non Stop דיגיתל כאן.

[tmwdfpad]