לראשונה: מסיבת ענק במסגרת שבוע הגאווה תתקיים באיצטדיון בלומפילד

הליינים Forever Tel Aviv ו-FFF ישתפו פעולה למסיבה חסרת תקדים, שתכלול גם הופעה מיוחדת של עופר ניסים

מצעד הגאווה. צילום: מיכאל שבדרון
מצעד הגאווה. צילום: מיכאל שבדרון
11 במאי 2015

שבוע הגאווה הרשמי של תל אביב ייפתח בעוד חודש, וכמות התיירים שמגיעים אל תל אביב שוברת שיאים משנה לשנה. קרוב ל־30 אלף תיירים גאים שכבר התמכרו לשמש ולמסיבות החוף של תל אביב יחזרו הנה גם השנה. אחת האטרקציות הגדולות בשבוע היא מסיבת האפטר של סופ"ש הגאווה, יום לאחר המצעד, בכיכובו של הדי.ג'יי עופר ניסים. השנה, תנדוד לראשונה המסיבה המסורתית אל מחוץ לאומן 17 לחלל חדש ומפתיע: איצטדיון בלומפילד.

מסיבת הענק תהיה שיתוף פעולה של שני הליינים הגאים המרכזיים בעיר: FFF של שמעון שירזי ו-Forever Tel Aviv של אוהד חיים. הליינים יתאחדו השנה ליומיים של מסיבות משותפות, כשהמרכזית מבין שתיהן תהיה המסיבה באצטדיון, שאירח בעבר הופעות ושאר אירועים גדולים אך טרם נערכו בו מסיבות. הבחירה להתרחב ממועדון לאיצטדיון צפויה לקרב את תל אביב אל התואר אליו היא שואפת כבר שנים – בירת גייז עולמית. מסיבות באצטדיונים הן אחד מסימני ההיכר של פסטיבלי הגאווה המוכרים והפופולאריים בעולם, כגון הפסטיבל שנערך במדריד בחודש יולי מדי שנה. גם בברזיל, ברצלונה וניו יורק מתקיימים אירועי הגאווה המרכזיים בחללים גדולים עם אלפים אנשים בקהל. בחירת הלוקיישן היצירתית מגיעה גם בעקבות מסיבה בפסח האחרון ובמהלכה נותרו מאות בליינים מחוץ למועדון האומן 17 עקב שיקולי אבטחה, על אף שרבים מהם רכשו כרטיס למסיבה במכירה מוקדמת.

"אנחנו יוצאים פה לאירוע שעוד לא היה כמותו, כולם מאוד מתרגשים ובייחוד עופר ניסים שבשבילו זה כבוד גדול", אומר אוהד חיים. "הגדילה וההתפתחות של אירועי הגאווה בתל אביב והעובדה שהאומן כבר לא יכול להכיל מגה אירוע בסדר גודל כזה, סימנו לנו שצריך לצאת החוצה ולעשות את זה בענק. בשנים קודמות היו גם לא מעט תלונות של תיירים על כך שהמועדונים בתל אביב קטנים, וזו התשובה שלנו עבורם". "החלטנו להרים את הכפפה ולצאת מהאומן אל חלל גדול יותר, עם עופר ניסים וסוללת האמנים שהולכת איתו כל השנים אל קונצרט ענק", מוסיף שירזי. "אנחנו חושבים שתל אביב צריכה וראויה לאירועים בסדר גודל כזה, ועבורכם, הבליינים, צפו לאירוע מושקע, גדול ופורץ דרך".