סביח פרישמן – עכשיו גם האפליקציה

בסניף החדש של סביח פרישמן ברמת החייל הושפעו מרוח הסטארט-אפ בשכונה והשיקו אפליקציה

לפני כחודש פתחו אנשי סביח פרישמן האהוב סניף שני לסביח ברמת החייל, ונראה שאווירת הסטארט-אפ הרחוב הברזל דבקה גם בהם: אפליקציה חדשה שהושקה לפני כשבועיים מאפשרת ללקוחות הסביח לשלם עליו בלחיצת כפתור. האפליקציה שקרויה בפשטות "סביח פירשמן", מאפשרת לטעון עד 500 ש"ח באמצעות כרטיס אשראי, ואז לשלם בלחיצה בכל פעם שבה רוכשים סביח. קוד האישור מופיע בקופה והעסקה מבוצעת מיד.

בכל טעינה מקבל הלקוח עשרה אחוז מתנה. אם טענתם 200 ש"ח, למשל קיבלתם 20 ש"ח צ'ופר. "מאז שפתחתי את הסניף החדש הכנסתי כרטיס אשראי לשני הסניפים", מספר דני, "ואז אחד הלקוחות שלי אמר לי שיש לו רעיון בשבילי, אפליקציה. בהתחלה הייתי סקפטי, אבל התחלתי לפני שבועיים ויש כבר 100 משתמשים. ביד אחת את מקבל את הפיתה, ביד שנייה פלאפון, ויש עסקה".

ביד אחת סביח, ביד השנייה טלפון, אז איך ננגב את הטחינה? צילום: אנטולי מיכאלו
ביד אחת סביח, ביד השנייה טלפון, אז איך ננגב את הטחינה? צילום: אנטולי מיכאלו

ומה עם משלוחים?

"זה הכי נוח. נגיד אתם כמה חבר'ה שרואים כדורגל בבית ועשיתם משלוח. מגיע השליח עם הסורק, כל אחד לוחץ באפליקציה ונגמר הסיפור. לא צריך להתחיל להתחשבן ולהסתבך עם מזומן ותחזיר לי ואני אחזיר לך".

מה אתה מקבל מזה?

"קודם כל, ברגע שטענת כסף, זה יוצר מחויבות לבוא לאכול כאן. דבר שני, אני יכול לדעת כמה כל לקוח אוכל אצלי, אני יכול לדעת מי באמת לקוח חזק, ואם בא לי לפנק אותו בהתאם. עוד עניין זה שאנחנו לא עובדים עם חברות קופונים כמו תן ביס או סיבוס, כי אנחנו לא צריכים, אבל אם יש לך את האפליקציה הבוס של יכול למלא לך כל חודש בדיוק כמו עם הקופונים".