מי אמר שמתנות לא נופלות מהשמים?

הקמפיין ששיגע את תל אביב: ישראכרט חילקה מאות חבילות לעוברים והשבים ברחבת הבימה

תוכן ממומן | ישראכרט

אנחנו עוד מנסים להתגבר על הטירוף שקרה ברחבת הבימה בשישי האחרון (24.3). כזכור, העוברים והשבים ברחבה הופתעו לגלות מאות חבילות בגדלים שונים, פזורות בכל עבר. הם (ואנחנו, מודים) לא נשארו אדישים לחבילות, החלו לפתוח אותן ומצאו בפנים מוצרים כמו תיקים, מקלות סלפי, רמקולים ופריטי לבוש מגניבים.

[tmwdfpad]החבילות, שהזכירו מאוד את החבילות שאנחנו רגילים לקבל בהתרגשות מעלי אקספרס, נשאו כתובת אתר אינטרנט של חברת התעופה האנונימית "ספקטור חבילות אוויריות", ואם לשפוט לפי המצנח שנתלה מאחד העצים באזור, גרמו לנו לחשוב שמדובר במטוס שאיבד משלוח אווירי שווה במיוחד.

המצנח בשדרות רוטשילד
המצנח בשדרות רוטשילד

חמש חבילות פתוחות אחר כך, עצרנו לחשוב על הגורם האחראי לכך, וכמו שחשבנו – מדובר היה בתעלול שיווקי מאחוריו חברת ישראכרט בשיתוף עם עלי אקספרס (ידענו שאנחנו מכירים את החבילות האלה!). הקמפיין, בו מככב יובל סמו, מציין את חגיגות יום ההולדת השביעי של עלי אקספרס במסגרתו ניתנת הנחה של 5 דולר בקנייה מעל 15 דולר ללקוחות ישראכרט. פספסתם את הטירוף? צפו בסרטון:

בקמפיין, משחק סמו טייס בחברת התעופה "ספקטור חבילות אוויריות", ומוביל חבילות כבדות של עלי אקספרס. המטוס הרעוע מתרסק אי שם בלב המדבר, כשבדרך הוא זורק מעל תל אביב את המשקל העודף שלו: מאות חבילות שנותרות לחסדיהם של תושבי העיר. את התוצאה תוכלו לראות בפרסומת: