מי פנוי בעמדה?

גט טקסי מציבה כ־100 עמדות חכמות בנקודות מרכזיות ברחבי העיר. עכשיו גם סבתא שלכם, עם הנוקיה שלה, תוכל להזמין מונית

גט טקסי
גט טקסי
20 בפברואר 2014

חברת גט טקסי עוברת מהעולם הווירטואלי אל העולם הממשי, עם השקת "הקיוסק", מסוף של החברה שיוצב בנקודות אסטרטגיות בעיר ויאפשר הזמנת מונית ללא צורך באפליקציה. המסופים החדשים פונים בעיקר לאלה שאין להם סמארטפון או לאלה שנגמרה להם הסוללה, מה שקורה לא מעט עם המכשירים החכמים המתקדמים.

ברשימת המקומות שכבר הוקם בהם קיוסק כזה ניתן למצוא את מסעדת הרברט סמואל, מגדל נווה צדק, משרדי גוגל בתל אביב ועוד. בהמשך יהיה הקיוסק זמין בכ־100 ספוטים מרכזיים בעיר: בתי מלון, בתי קפה, בנייני משרדים, ברים, מוסכים, קופות חולים, בתי אבות, מגדלי יוקרה וכל מקום ציבורי שבו האפליקציה מנטרת ביקוש גבוה לנסיעה במונית.

השימוש במוצר החדש פשוט ונוח: לאחר הקלדת מספר הטלפון הנייד על הצג, המערכת מאתרת את מיקום ההזמנה. ברגע שהמונית מגיעה אל היעד הלקוח מקבל מסרון שמעדכן אותו שהמונית מחכה לו בחוץ (אם נגמרה לכם הסוללה, פשוט חכו לצפצוף, כמו בימים הטובים). התשלום להזמנות שהתבמעו בקיוסק יתבצע בשלב ראשון במזומן בלבד ובשלב מאוחר יותר תהיה גם אופציה לתשלום בכרטיס אשראי. "מדובר במהלך פורץ דרך שמטרתו כפולה: הגדלת כמות ההזמנות, והנגשת השרות המתקדם של גט טקסי לצרכנים בלי סמארטפון", מסבירים בגט טקסי.

לאחרונה חזרה חברת גט טקסי, לאחר שביטלה את דמי ההזמנה בכל ימות השבוע וחטפה על כך ביקורת קשה מצד הנהגים, לגבות דמי הזמנה על סך 5.20 ש"ח בסופי שבוע. הזמנת מונית באחד הקיוסקים מבוססת גם היא על אותו מודל עסקי, וגם בה ההזמנה תהיה כרוכה בתשלום נוסף של 5.20 ש"ח בסופי שבוע.

המוצר החדש הוא דריסת רגל נוספת של החברה בשוק המוניות המקומי, ולפי הערכות החברה, המהלך צפוי להגדיל את כמות הנסיעות החודשיות בחברה בשיעור משמעותי של כ־20 אחוז.