מתחם "פופ האוס" החדש מביא סטייל לשוק הכרמל

מתחם פופ-אפ חדש בשוק, מבית היוצר של הטי-מרקט, יציע דוכני בגדים, אקססוריז ושאר פינוקים

פופ האוס
פופ האוס
2 במרץ 2015

שוק הכרמל ישתדרג השבוע במתחם חדש של אופנה ולייף סטייל – 500 מ"ר שמתפרשים על פני שתי קומות, שיתפקדו כבית תצוגה ארעי למותגים, ויישאו את השם Pop House. מתחם העיצוב הוקם בתוך מבנה שעד לפני שש שנים היה מפעל בשר, בסמטת רחוב רבי מאיר היוצאת מהשדרה המרכזית של השוק. החלל עבר מהפך ברוח מתחמי הפופ אפ הייעודיים בברלין, ניו יורק ולונדון, שהפכו בשנים האחרונות לאחד מהמוקדים המרכזיים לחשיפתם של מעצבים צעירים וכשרונות חדשים.

מאחורי המתחם החדש, עומדים יזמי האופנה ואנשי הלילה ירון דנוך וספי גולן, הבעלים של מועדון הברזילי והלימה לימה החתומים בין היתר גם על הטימרקט ועל יריד האופנה העילית – דרס קוד. המתחם החדש יפעל בימים שני עד שישי ויציע ביגוד, אקססוריז, יד שנייה, מוצרי לייף סטייל וילדים, כאשר בכל מוצ"ש ייערך במתחם יריד אמנות. החלל יכלול גם חנות תקליטים ובית קפה חדש.

העלות הנמוכה של שכירת הדוכן במקום תאפשר למעצבים צעירים להציג את עיצוביהם לקהל הרחב, ללא עלות חודשית גבוהה וקבועה של שכירות, ארנונה, ניהול צוות עובדים ומערך שיווק. אגב, המקום גם מאפשר שכירת חלקים גדולים ממנו למיזמי פופ אפ של מותגים גדולים. דנוך, שהגה את הרעיון, מסביר איך הוא נולד: "אני כבר עשר שנים מפיק את יריד הטי מרקט, ובמשך שש שנים את יריד הדרס קוד ועוד מגוון רחב של ירידים קטנים. אחרי שחבר הראה לי את הלוקיישן חשבתי שהגיע הזמן למשהו קבוע. אני מכיר לא מעט מעצבים או יבואנים שאין להם תקציב של 7-8 אלף בחודש כדי לפתוח חנות, וזה קלאסי עבורם. נקודה מרכזית בלב העיר במחיר סביר והוגן". שכירות דוכן  בפופ האוס תנוע בין 1,000-2,000 ש"ח לשבוע ימים, ודוכן ביריד האמנות שייערך בכל מוצ"ש יעלה כ- 50-150 ש"ח.

במתחם יחגגו היום את הפתיחה עם תקלוטים של דני וקנין ועדי שבת. דנוך מסכם: "קונספטואלית זה משהו שלא היה בארץ ולא היה בתל אביב. מתחם בילויים וקניות שפונה גם לתיירים וגם לקהל המקומי, ואני מאמין שזה הולך להיות באמת הדבר הבא".

Pop House. רבי מאיר 38, שוק הכרמל.  ב'-ה' בין השעות 12:00-20:00 ו' 10:00-18:00. שבת: 18:00-23:00