עוד לא יצא לכם להתאמן ב-TRX? אולי הקמפיין הזה ישכנע אתכם

הקמפיין החדש של חברת זניט מדיה נוגע בנקודה רגישה לכולנו, ואולי הוא הדבר היחיד שיוציא אותנו מהמיטה

מתוך הקמפיין של זניט מדיה לגו אקטיב
מתוך הקמפיין של זניט מדיה לגו אקטיב

יכול להיות שהקמפיין של זניט מדיה לרשת גו-אקטיב הוא הדבר היחיד שיגרום לנו לצאת מהפוך ולהתנסות באימון TRX. אנשי הקריאייטיב של החברה יצאו מנקודת הנחה שאף אחד מאיתנו לא נהנה לבקר בשירותים של בר או מועדון, ולכן אנו נאלצים להשתמש בהם בעמידה. מסתבר שאלו בדיוק השרירים שאימון TRX יכול לחזק לנו.

לכן חברת גו-אקטיב התקינה את רצועות ה-TRX שלה בתאי השירותים בפאבים ומועדונים בתל אביב, ובמהלך סוף השבוע הקרוב (11-13.12) ובשבוע הבא תוכלו להצטלם בהם (בביגוד מלא, במידה ותהיתם) באמצעות מצלמות גו-פרו שיותקנו מעל התאים. בתור התחלה תוכלו לעשות זאת באומן 17 ובאוטוטיק.

מתוך הקמפיין של זניט מדיה לגו אקטיב
מתוך הקמפיין של זניט מדיה לגו אקטיב

"תובנה אסטרטגית והומור הם מתכון לקמפיין קריאיטיב מדיה מושלם", מסביר גבי אטל מנכ"ל זניט מדיה. "בעולם המדיה של היום ויכולת השיתוף של הצרכנים ברשתות החברתיות אנו יכולים ליצור קמפיינים של קריאיטיב מדיה רלוונטים ובועטים בעזרת תקציבים נמוכים ושיתוף הצרכן בחוויה". רק לפני מספר ימים זכה קמפיין המודעות לסם האונס "תשמרי על הכוס שלך" של זניט מדיה (ובשיתוף Time Out) בפרס ברונזה בתחרות הפרסום Eurobest.

מתוך הקמפיין של זניט מדיה לגו אקטיב
מתוך הקמפיין של זניט מדיה לגו אקטיב