שוטף פלוס כלבים

מקום חדש בשם Dog Wash, שנפתח ליד גן מאיר, מציע שטיפה אוטומטית של כלבים בשירות עצמי. מעדיפים עם קונדישינר או רק שטיפת שמפו עדינה?

צילום: אמנון דירקטור
צילום: אמנון דירקטור
26 בדצמבר 2013

אהבתם של התל אביבים לחיות עלתה בימים האחרונים מדרגה נוספת. אם בבעלותכם כלב או כלבה ואתם גרים במרכז העיר, ודאי תשמחו לשמוע על פתיחתו של Dog Wash  – חנות שטיפת הכלבים בשירות עצמי הראשונה בארץ.

הסניף החדש נפתח במיקום מתבקש: בורוכוב פינת קינג ג׳ורג׳, ממש מול גינת הכלבים הגדולה בגן מאיר – מקום שבו מדי יום שישי מתקיים יום אימוץ של כלבים. מדובר בחלל קטן ובו שתי מכונות שטיפה שמזכירות אמבטיות גדולות, והרעיון דומה למכבסות האוטומטיות שפרוסות ברחבי העיר: גם Dog Wash יהיה פתוח 24/7 (כרגע המקום פתוח רק במהלך היום) ויעניק שירות אוטומטי מלא, בשימוש במטבעות.

השימוש פשוט: מכניסים את הכלב לתוך האמבט, שמים 20 ש"ח במכונה ובוחרים בפעולה הרצויה: שטיפת שמפו עדינה, שטיפה עם קונדישנר, שטיפה נגד פרעושים וקרציות או ייבוש פרווה. השטיפה אורכת שמונה דקות בדיוק, ואחריה הכלב יוצא נקי ומצוחצח (אגב, כל חומרי הניקוי הם טבעיים).

האמבט המיוחד של הכלבים, בעל השם המוזר K9000 (שמרפרר לתרסיס נגד מקקים) מיוצר על ידי חברה אוסטרלית בשם Tru Blu Dog Wash ומופץ כבר במדינות רבות כגון אוסטרליה, סינגפור, ניו זילנד, קנדה, ארצות הברית, דרום אפריקה וכמה מדינות באירופה.

מי שעומד מאחורי הפרויקט המקומי הוא שמעון אברהמי, תושב חוזר שהתגורר במשך 30 שנה באוסטרליה ושב לישראל השנה כדי להביא לארץ הקודש את בשורת שטיפת הכלבים האוטומטית. "באוסטרליה שטיפת אוטומטית של כלבים קיימת בכל מקום – בתחנות דלק, ברחיצת מכוניות ובאזורי מסחר. זה ממש פופולרי", הוא מסביר. "בשנה שעברה, כשהגעתי לביקור בישראל, חיפשתי מקום כזה, והייתי ממש מופתע שבעיר כמו תל אביב זה לא קיים".

אברהמי מאמין שלעסק החדש שלו יש כאן עתיד גדול: ״זה מתאים מאוד לעיר כמו תל אביב – הדירות קטנות, לא בכל דירה יש אמבטיה, והתשתיות גורמות לעתים קרובות לסתימות. אני בטוח שזה יצליח פה. מיד עם פתיחת הסניף קיבלנו תגובות מדהימות". ולמי שאינו תושב האזור, אל דאגה – אברהמי מתכנן לפתוח סניפים נוספים ברחבי העיר, כשהשניים הבאים צפויים להיפתח בקרוב בפלורנטין ובצפון הישן.