מחסני חשמל: תאי אחסון סוללות לאופניים חשמליים הוצבו בתל אביב

רוכבי האופניים החשמליים אמנם זוכים למעקב מצד הפקחים ולדו"חות במידה והם עוברים על החוק, אבל כעת העירייה החליטה להקל במעט על חייהם: תאי אחסון לסוללות אופניים חשמליים הוצבו ברחבי העיר. אחסון נעים!

אופניים חשמליים בתל אביב (צילום: בן קלמר)
אופניים חשמליים בתל אביב (צילום: בן קלמר)
2 בנובמבר 2017

התקופה האחרונה לא האירה פנים לרוכבי האופניים החשמליים בעיר. באיחור של כמה שנים נזכרו הרשויות להתמודד עם התופעה הבעייתית והחלו לפקח ולחלק קנסות על רוכבי החשמליים שנוסעים בניגוד לחוק, למשל על המדרכה. בעוד שהולכי הרגל מתלוננים שהאכיפה עדיין לא מצליחה להוריד את הרוכבים מהמדרכה ולהשיב להם את חלקת האלוהים הקטנה שלהם, גם הרוכבים עצמם זועמים – בטענה שהעירייה מקשה עליהם ושולחת אותם לנסוע בכביש המסוכן. כעת, כך נראה, מנסה העירייה לפנות אליהם בצעד לטובתם.

במטרה להקל את חוויית השימוש של רוכבי החשמליים, הוצבו חמש עמדות לאחסון ולטעינה של סוללות לאופניים החשמליים. השימוש בהן יהיה ללא תשלום. כך מקווים בעירייה לתת מענה לבעיה אחרת שעומדת לפתחם של הרוכבים – הצורך להסתובב עם הסוללה הכבדה בכל מקום.

תאי האחסון של סוללות האופניים האופניים (באדיבות עיריית ת"א)
תאי האחסון של סוללות האופניים האופניים (באדיבות עיריית ת"א)

עמדות אחסון הסוללות הוצבו כאמור בחמישה מוקדים ברחבי העיר: בניין העירייה ברחוב אבן גבירול, בניין מינהל ההנדסה ברחוב פילון הסמוך, מרכז רוזין ברמת אביב ג', מרכז קהילתי דב הוז שבמרכז העיר ובית דני שבשכונת התקווה. כל עמדה בנויה משישה תאי אחסון, וברובם ניתן לאחסן סוללה לצד קסדה ומושב, מה שיקל במעט את החרדה מפני מכת הגניבות בעיר. עכשיו רק נותר לסלול לרוכבים שבילים משלהם, ובינתיים לסייע להם להבין שהמדרכה היא לא המרחב בשבילם.

[interaction id="59fb17884c83d80001bd304a"]