חתול הרחוב מפלורנטין שנצבע בכחול עדיין מחפש בית

תמונותיו של החתול שתועד צבוע בכחול ברחובות השכונה (ומאז זכה לשם "בלו") הסעירו לפני חודש את תושבי פלורנטין. אז למה עדיין לא נמצא לו בית?

בימים פחות טובים. החתול הכחול במהלך הטיפול במרפאה. צילום: Cats of Israel
בימים פחות טובים. החתול הכחול במהלך הטיפול במרפאה. צילום: Cats of Israel
10 באפריל 2018

לפני כחודש געשה שכונת פלורנטין סביב המראה המזעזע של שני חתולי רחוב שפרוותם נצבעה בכחול בידי אלמונים. לאחר שתמונתו של אחד מהם פורסמה בקבוצת התושבים, הצליחו כמה פעילי בעלי חיים ללכוד אותו ולהביאו לטיפול וטרינרי. מאז לא נראו יותר חתולים כחולים ברחובות השכונה והחתול שטופל זכה לשם המתבקש "בלו" הצליח להשתקם, אך על אף שפרוותו שבה לקדמותה – בית חדש עדיין לא נמצא עבורו. 

בינתיים, בלו בן ה-10 נמצא עדיין בכלוב במרפאה של ד"ר יובל סמואל שבה טופל, ובשל בעיה בכליות הוא לא יכול לחזור יותר לרחוב. כבר חודש שפעילות בעלי החיים מטעם Cats of Israel מנסות למצוא מישהו שיעניק לו בית חם בכל זאת. "הוא נמצא במרפאה מהיום שהוא נלכד, קיבלנו מיליון פניות לאימוץ אבל אף אחת מהן לא החזיקה, או שאנשים התחרטו או שהם פשוט לא התאימו לצרכים שלו", מסבירה סתיו נחמיאס האחראית על מציאת בית לבלו.

החתול המיתולוגי של בניין גילמן מחפש בית

"בגלל מחלת הכליות הוא חייב אוכל מיוחד ובית שאין בו יציאה החוצה, כיוון שאחרת הוא יחזור לרחוב". לדבריה, על אף שנשאר מעט מאוד צבע כחול על פרוותו, המקרה המצער לא גרם לבלו נזק ארוך טווח וכעת מה שיותר מדאיג אותה הן הכליות שלו. "אני מקווה שנוציא אותו לפחות לאומנה בימים הקרובים, כי כרגע הוא נמצא בכלוב קטן. בכל מקרה הוא לא ימצא את עצמו בחזרה ברחוב".