אנלייק: הטיפוסים הכי מעצבנים בפייסבוק

המשתפכים יתר על המידה, מארגנות מסיבות הרווקות והאנשים שמוחקים סטטוס אחרי דקה - רשימת הטיפוסים המאוסים ביותר בפיד שלכם

פייסבוק (shutterstock)
פייסבוק (shutterstock)
17 בספטמבר 2017

 

כותבי הפוסטים המשתפכים

"…אני בדרך כלל לא כותב על דברים כאלה, אבל הפעם אני חייב. לא הרבה יודעים שהתחלתי בשבוע שעבר לעבוד במשהו שחלמתי עליו כל החיים. אני מאוד מאושר כיף לי כיף כיף לי. תאמינו בחלומות וככה עוד 800 מילה…".

לפעמים לא ברור אם הפייסבוק הפך לישראבלוג של שנת 2004. אנחנו מבינים – מדובר כאן בבמה להעברת מסרים לכמעט כל האנשים בחייך. אבל, וזה אבל גדול, לפעמים מביך אותנו לקרוא את הפוסטים המשתפכים שלכם. עברתם תקופה קשה? דרך חדשה מתחילה? מדהים. אבל למה כל העולם צריך לדעת? שמרו את החוויות המעצימות שלכם עצמכם. תודה

via GIPHY

משתמש פייסבוק לא פעיל

תמונה מראש השנה 2013, פוסט בפורמט הישן של פייסבוק עם IS.  

קודם כל, זה מוזר. איך אנחנו אמורים לעשות לכם סטוקינג? 2. אם אתם לא רוצים להיות פה אל תהיו. אנחנו לא אוהבים שאתם רואים ואינם נראים. והממשלה לא עוקבת אחריכם.

 

מפרסמי השירים

"אני מרגיש
כמו אתמול
ועכשיו היום
איפה אתמול?"

לפרסם שיר שמשקף את מצב הרוח שלכם בצירוף ציטטה נבחרת וקורעת לב מהמילים, זה כל כך 2009. 

 

המוזיקאים

"מופיע היום בצלגחיח בסלמה 41, 500 שקל כניסה לחברים. עם שירים מהאלבום החדש שלי והראשון, ותתרמו לי בהדסטרט, כי לקנות אלבומים של משהו שכבר קיים זה הכי 2014".  

אנחנו מבינים, לקחו לך 27 שנות חלום, דם ויזע כדי להוציא לאור את הקאבר (והקליפ) לשיר הזה שכל כך שינה אותך. לא אכפת לנו. לא באים להופעה. גם אם אתה מארח חברים מרימון.

 

המטיילים

"איזה נוף!! הודו לה' כי טוב! שבת קודש מסרי לנקה :)"

מפרגנים לכם על כך שאתם בחו"ל, אבל ממש אין צורך להציף לנו את הפיד מדי שעה. לא בא לכם פשוט להניח את הסמארטפון בצד וליהנות מהרגע? תמונה-שתיים מהטיול זה לגמרי לגיטימי, כנ"ל אלבום בסופו, אבל חסכו מאיתנו את הזלת הדמעה על כך שאנחנו ממורמרים ומיוזעים בארץ.

 

משתפי הממוריז על הוול 

"בדיוק שנה לפאנץ' המדהים שלי"

למה למחזר? אתה יכול להגיד דברים חדשים. אה, אתה לא יכול להגיד דברים חדשים? ופייסבוק אמר שהם לא משלמים לך? אוקיי הבנתם…

 

מוחקי הסטטוסים אחרי דקה

"אני הולך לעשות ביבי"

אתם מבזבזים לנו לייקים. תשאיר לדראון. הכי גרוע תראה את זה בממוריז יום אחד.

 

המתאמנים

"14 קילו בכל אצבע. עובד על השריר הצווארי"

די! בבקשה! די עם התמונות הספורטיביות שגורמות לנו לשנוא את עצמנו ולייחל לכך שתשברו רגל בדרך החוצה ממכון הכושר. בסדר, כל הכבוד, אתם מתאמנים המון, ובכל הכוח, מיום ראשון (כדי להתחיל את השבוע) ועד יום שישי (כדי לסגור אותו). תשמרו את הריבועים והחיוכים שלכם לעצמכם ולטינדר. נמאסתם.

 

מארגנות מסיבות הרווקות

"חיים שלנו הופכת לכלה…"

אתן יודעות מי אתן, מעלות הסלפיז ברייד-טו-בי כל שבועיים שכמותכן. שתי שאלות – הראשונה, האם אתן ממחזרות את קשתות הבולבול והמתנפחים או קונות אותם כל פעם מחדש? השנייה, מה תעשו כשיגיע החורף ולא יהיה לכן תירוץ להצטלם בביקיני בבריכה עם היפות שלכן?

 

[interaction id="59be6d02b5822100011c9c75"]