דעת הקהל השפיעה: הבלוק חזר בו מההחלטה לאסור הכנסת מסטיקים

חדשות טובות לנעולי הלסתות: הנהלת הבלוק הודיעה כי חזרה בה מההחלטה לאסור על הכנסת מסטיקים לתחומי המועדון, לאחר שבליינים רבים הביעו התנגדות

מועדון הבלוק
מועדון הבלוק

 

סערת המסטיקים: הנהלת הבלוק הודיעה הבוקר (שלישי) כי היא חוזרת בה מההחלטה לאסור כניסה עם מסטיקים למועדון. האיסור עליו התבשרו הבליינים אתמול בפייסבוק, הגיע לאחר "תלונות של בליניים ונזק מתמשך מתמשך לקירות, לרצפה, לריהוט ולציוד הסאונד והתאורה". אי העברת המסטיקים סלקציה עוררה דיון עז ברשתות החברתיות והמועדון החליט להתייחס לכך בכובד ראש.

>> 10 שנים לבלוק: איך משמרים את הוויב? 

"אנחנו חייבים להודות שלא צפינו מראש את מבול התגובות. בתור מיעוט הלא-לועסים, לא שיערנו עד כמה הנושא רגיש עבור כל כך הרבה בליינים והופתענו עוד יותר לגלות שביניהם נמנים גם כמה מחברינו הקרובים", נכתב בעמוד הפייסבוק של הבלוק. "אנחנו רוצים להודות לכם על האכפתיות שגיליתם ועל התגובות המפרגנות כמו גם הביקורת המכבדת". בהנהלה הודו שהם לא ממהרים לשנות החלטות לפי דעת קהל, אבל הפעם זה היה אחרת.

מסטיקים שהפכו שחורים על רצפת רחבת הבלוק (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המועדון)
מסטיקים שהפכו שחורים על רצפת רחבת הבלוק (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של המועדון)

אז מה יהא על הנזק המדובר? "הדבר שאנחנו מבקשים הוא פשוט: אנחנו נשהה את אכיפת החוק החדש ואתם תשמרו על הניקיון. בניגוד למה שנאמר ונכתב, ישנם עשרות פחי אשפה המפוזרים בכל פינה וישנן מספיק דרכים תרבותיות למצוא מקום למסטיק שלא על ציוד סאונד, תאורה, רצפה או קירות".