הגרלת ענק: טלגראס מציעה וויד בשווי מאה אלף ש"ח

לכבוד ההגעה למאה אלף משתמשים רשומים ברשת הסחר הישראלית, הכריזו מנהלי מערכת טלגראס על הגרלה שבה יזכה המקום הראשון בקילו קנאביס. נרשמתם כבר?

ג'וינט. קנאביס. מריחואנה. צילום: Shutterstock
ג'וינט. קנאביס. מריחואנה. צילום: Shutterstock
12 בנובמבר 2017

אחרי שהשיקו את משחק "חפש את המטמון" לפני כחודש והסעירו את העיר, מנהלי רשת טלגראס הכריזו השבוע על פתיחת הגרלת ה"לוטוגראס". במסגרת ההגרלה, שנפתחה לכבוד ההגעה למאה אלף משתמשים בזירת הסחר של אפליקציית הטלגרם, תוכלו לזכות בלא פחות מקילוגרם שלם של קנאביס, שככל הנראה יספיק לכם לשארית חייכם. נשמע כמו חלום רטוב? כך משתתפים:

על פי הודעת מנהלי הרשת, על מנת להיכנס להגרלה, שתיערך הערב (ראשון), עליכם לשלוח הודעה לשם משתמש שפורסם בקבוצות ולרכוש ממנו ארבעה גרם ירוק, או גרם אחד של מונרוקס (נעים מאוד – המריחואנה החזקה בעולם) בשווי 300 ש"ח. כל קנייה תזכה אתכם בכרטיס הגרלה אחד שבאמצעותו תוכלו לזכות, אם יתמזל מזלכם, באחד משלושת הפרסים הבאים: במקום הראשון – קילוגרם של קנאביס, במקום השני – חצי קילוגרם, ואילו המקום השלישי יאלץ "להסתפק" ב-400 גרם בלבד. מדובר בכמויות ענק המוערכות בשווי של עד 100 אלף ש"ח, שכן הצרכן הממוצע רוכש לרוב גרמים בודדים, במחיר של כ-100 ש"ח לגרם. עכשיו נשאר לכם רק להתפלל.

בעוד הם מתחייבים שהמשחק מתנהל בצורה מסודרת ובפיקוח מערכת טלגראס, מבטיחים המנהלים גם לתרום 17% מהכנסות ההגרלה ישירות לעמותה לילדים בסיכון ולקרן רווחה לניצולי שואה. ההגרלה תשודר בסוף השבוע בלייב בעמוד הפייסבוק של טלגראס, בהנחייתו של מייסד הרשת ופעיל הליגליזציה, עמוס סילבר.

*מערכת Time Out לא מעודדת כל שימוש, מכירה או הפצה של סמים מכל סוג שהוא. 

[interaction id="59f8590a571aff0001235388"]