נא להתנהג בהתאם: מנהלי הולמס פלייס נגד סקס במלתחות הגברים

למנהלים של מכון הכושר הולמס פלייס בדיזנגוף סנטר נמאס מהזיונים במלתחות הגברים. אז הם הציבו שם שלט

הולמס פלייס
הולמס פלייס
20 בינואר 2011

שלט גדול שהוצב לאחרונה בכניסה למלתחות הגברים במועדון הכושר "הולמס פלייס" בדיזנגוף סנטר מעורר סערה בקרב המתאמנים ההומוסקסואליים במכון הכושר. "מנויים יקרים", נכתב בשלט שהוצב על ידי הנהלת המכון, "המלתחות במועדון הנן בשבילכם והנן בבחינת שטח ציבורי. התנהגות שאינה הולמת באזור המלתחות תגרור אחריה נקיטה באמצעים משפטיים". הולמס פלייס הוא אחד ממועדוני הכושר המשגשגים בעיר, וידוע בעובדה שחלק גדול ממנוייו משתייכים לקהילה ההומוסקסואלית.

image (1)

 

לנועם, מנוי ותיק, אין ספק בכלל מדוע הוצב השלט דווקא בכניסה למלתחות הגברים. "ידוע שבמלתחות יש פעילות מינית די מגוונת, בעיקר בשעות הערב והלילה", הוא מספר. "יש קרוזינג במלתחות, לא משהו מאד בוטה, אבל מי שמתעקש למצוא משהו בהחלט יכול. הפעילות המינית עצמה מתקיימת בחלקה בחדר הסאונה וחלקה במקלחות. לי לא יצא להזדיין שם אף פעם, אבל אני יודע ממכרים במכון שזה דבר יחסית נפוץ". לדבריו, ההצבה של השלט היא מעליבה ומכוונת באופן ישיר לקהילה ההומוסקסואלית. "הרי אף אחד לא מדבר פה על אורגיות המוניות, אלא על דברים תמימים בהרבה שקורים במלתחות – החלפת מבטים, נשיקה חטופה, אולי זיון או מציצה פה ושם".

מהולמס פלייס נמסר בתגובה כי: "אנו שמחים על כך שמנויי המועדון יוצרים חברויות חדשות במסגרת חברותם במועדון, ובמקרים רבים אף מוצאים את בן זוגם או בת זוגם לחיים. יחד עם זאת חשוב לנו לדאוג כי כלל ציבור המנויים במועדון יוכל ליהנות משירות נעים, וכך גם להקפיד על כללי התנהגות ראויים במתחם המועדון".