הייד לכיבוש: איך להיות שמאלן ולהישאר בחיים

איך כדאי להצטלם, מה חשוב לקחת להפגנות ועוד כמה טיפים חשובים

זהבה גלאון. מתוך תשדיר הבחירות (צילום מסך)
זהבה גלאון. מתוך תשדיר הבחירות (צילום מסך)
7 בפברואר 2016

תעמולה שלילית

הקפידו להצטלם אך ורק עם הבעת "דאק פייס". זה אולי לא יעזור לכם מבחינה חברתית, אבל אם יפטשפו את פניכם על מדי אס.אס תיראו פחות כמו אדולף, קצין נאצי, ויותר כמו דולף משאלתיאל קוואק.

יהיה בסתר: הגיע הזמן ללמוד להסוות את עצמכם אונליין

[tmwdfpad]

הפגנות

בכל הפגנת שמאל, נוסף לשלט הכאילו שנון שאתם מחזיקים (כן, תשובה זה גם שם משפחה וגם מילה בעברית), הצטיידו בשני שלטים שמופיעים בהם מירכאות. ברגע האמת החזיקו את המירכאות משני צדי השלט המקורי והפכו אותו לאירוני.

חומר קריאה

כל השמאלנים קוראים "הארץ". הדבר מסכן את כולנו, כי דלת ביתנו מסומנת כמקום מגוריו של שתול. אז אם אתם מוכרחים לקרוא "הארץ", הדבר הכי חשוב שצריך לקחת בחשבון הוא… רוצה להמשיך לקרוא? עשו מינוי הדיגיטלי ב־4.90 ש"ח בלבד בחודש הראשון או הירשמו לקריאת עשר כתבות חינם בחודש.

איכות הסביבה

בימים אלה של רדיפה פוליטית, ארגוני הימין מחפשים בפחים כל פרט קטן שיזהה אותך כשמאלן. היינו ממליצים למחזר הכל (לכו תחפשו עכשיו ב־20 פחים שונים), אבל רבקה מיכאלי כבר ניסתה את עניין המחזור וזה לא מנע מאם תרצו להגיד שהיא שתולה בקומפוסט של הפוליטיקה. לכן מלאו את פחיכם בטמפונים משומשים, כך הימנים ייגעלו ולא יחפשו עמוק, וגם אם במקרה יימצא משהו שסימן אותך כשמאלנית, הם לא ישלחו אותך להיאנס על ידי סודני. רק מטורף ישלח יהודייה לקיים יחסי מין כשהיא בנידה.

עמדו מאחורי מה שיש לכם להגיד

כשאתם כותבים מאמר נגד הכיבוש, נייר עמדה נגד מדיניות ראש הממשלה בשוק התקשורת או סתם טוקבק – חתמו תמיד בשמכם האמיתי. אמנם הפיתוי להשתמש בשם בדוי הוא גדול – כך הזהבה גלאונים לא יבוזו לכם אוטומטית על שכתבתם משהו שהם לא כתבו, והבנטים לא ינסו להרביץ לך אוטומטית על שכתבתם משהו שהם לא מצליחים להבין – אך בזמנים קשים אלה, של פחד, של דה לגיטימציה, של רדיפה, חשוב שכל אחד מאיתנו ימצא את האומץ לעמוד מאחורי עמדותיו, רדיקליות ככל שיהיו.

על החתום: סא"ל חרדלי ורני דובס.