מהו המסמך הסודי שמדרג את ביצועי התל אביבים במיטה?

מודים, גם אנחנו הסתקרנו מ"המסמך הסודי" שמדרג את ביצועי המיטה של גברברי העיר. תחקיר של חמש דקות הספיק כדי לגלות שמדובר בעוד חרטא ברטא מבית המדרש של בנות גילמן

פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)
פרויקט סיפורי הסקס (שאטרסטוק)
8 ביולי 2012

בשבוע שעבר הקאתי בפה. אם פספסתם את הידיעה שהתפרסמה בעיתון המתחרה, הנה עיקרי הדברים: חבורת נשים גיבשה מסמך גוגל דוקס המדרג את ביצועי הגברים במיטה מדרגה 1 עד דרגה 5. עד כאן כיתה ז' 1 עד 5, מכאן ואילך – שמאל רדיקלי מהפכני. כן, יוזמת המסמך שהתראיינה בשם הבדוי גילי, הסבירה שלפנינו פמיניזם – "סולידריות ואתיקה נשית עוצמתית". המראיינת, משוררת ספוקן וורדוש, גמרה עליה את ההלל וקראה לקונספט "חתרני".

ובאמת, די היה בשם התואר "חתרני" ובכמה טלפונים כדי להסיק שמדובר שוב באותן אחת־חמש סטודנטיות מגילמן החברות בחבורת הדאחקה הפייסבוקית הסודית "הטרדה מתקנת". המטרידות המתקנות הללו צובטות בישבני גברים ורצות משם מצחקקות, או שהן לא צובטות באף ישבן ובכל זאת רצות לצחקק על כך לעיתון – והכל בשם פוקו (איכשהו זה תמיד חוזר אצלן לפוקו. ככה זה כשקוראים רק ספר אחד במשך ארבע שנים).

שמועה ריקה מתוכן? צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק
שמועה ריקה מתוכן? צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

בינתיים השמועה הכמוסה על ה"מסמך" עברה מפה פרה לסוס הרבעה. כפי שאפשר היה לצפות מסיפור שמכיל את שני עמודי התווך של שידורי קשת־רשת – סקס ודירוגים – הסיפור התגלגל ברשת, וככל שהכדור התגלגל הרחק מחצר הבאצ'ו אל הכביש המהיר, כך הוא איבד כל קונטקסט, פרופורציה ופוקו. כאן, בחצר הפנימית, לעומת זאת, לא היה זה אוּרִי גֶלֶרִי במיוחד לנחש מי זו "גילי". פניתי לעורך המדור שלפניכם בבקשה שיפנה ל"גילי" בפייסצ'ט, לכאורה כדי לקבל ממנה תגובה על "רשימה נגדית" (היי, מי שגר בבית מזכוכית שלא יזרוק קונדומים).

"רשימה נגדית פשוט לא תזיז לנו", הצהירה גילי בפזיזותה והוסיפה כי הן החליטו לגנוז את המסמך: "הבנות של הטרדה מתקנת העלו את הרעיון אצלן, פתחו מסמך כזה וסגרו אותו אחרי יום", סיפרה. נגררת אחרת מקבוצת "הטרדה מקשקשת", שנקרא לה כאן "נעמה", הסבירה כי אמנם "הייתה רשימה, אבל בעקבות ביקורת מהקבוצה היא ירדה מהפרק לאחר יומיים". תגידו בנות, אין לכן איזו מחאה חברתית ללכת אליה?