ערב קונספט של הקראת יומנים מביכים מילדות

חלומות רטובים על מנחים מערוץ הילדים, אהבות ונשיקות ראשונות, אובססיות משפילות ודילמות קיומיות מעידן הפוגים? הכל ייחשף בערב שלישי בסדרת אירועי "יומני היקר"

יומן נעורים. צילום: shutterstock
יומן נעורים. צילום: shutterstock
20 בנובמבר 2016

יומני היקר, הבוקר יפעת צרחה באמצע השיעור כשהיא ראתה עכבר כתום זוהר רץ בכיתה ולקחו אותה ליועצת. איזה מזל, זה העכבר היחיד מ־20 העכברים שאני וחזי צבענו ושחררנו בבית הספר אתמול בלילה. הסיפור הזה היה יכול להיות מושלם לערב "יומני היקר" לו רק הייתי טורח לנהל יומן.

ערב "יומני היקר" יתקיים השבוע ובו יקריאו מיומניהם המביכים אנשים מבוגרים עם כבוד עצמי שיונח בצד לטובת הקראת הטקסטים שכתבו בתור ילדים. חלומות רטובים על מנחים מערוץ הילדים, אהבות ונשיקות ראשונות, אובססיות משפילות ודילמות קיומיות מעידן הפוגים? הכל ייחשף בערב שלישי בסדרת אירועי "יומני היקר" שמארגנים דנה הס, שימי כהן ומור רבינוב.

מארגני האירוע מספרים שעשרות "יומניסטים" פנו אליהם עם היומנים המרופטים שלהם. אחת מהם היא ענת ברונר, בת 33 מתל אביב, במקור מבני ברק שכתבה את הטקסט הבא כשהייתה בת 11: "אני כותבת רק כשרע לי, אז אתה לא יכול להתלונן שאני לא כותבת הרבה, נכון? אתה ודאי שמח שרוב הזמן טוב לי. אבל הנה בעיה שתציק לי כל החיים: המראה שלי. כששירי הייתה קטנה יותר היא חלמה להיות דוגמנית. אני לא. עכשיו אני רוצה אבל יודעת שזה לא יתגשם. קיבלתי רק תכונות רעות: יש לי ורידים בולטים. אחוריים גדולים. אצבעות קטנות וציפורניים עקומות. נטייה להשמנה. ואני נמוכה. ידיי ורגליי שעירות. יש לי משקפיים. ובקיצור כל מה שבן אדם לא רוצה שיהיה לו". וזה, לפי מה שאנחנו מבינים, עוד בקטנה לעומת הצחוקים העגומים שהולכים להיות שם.

"יומני היקר", תיאטרון תמונע, שונצינו 8 תל אביב, שני (21.11) 21:00, 30־40 ש"ח