כתובת נאצה רוססה על אנדרטה לזכר חברי הקהילה הגאה שנספו בשואה

כתובת נאצה רוססה הלילה על האנדרטה לזכר חברי הקהילה הגאה שנספו בשואה שבגן מאיר. "המתקפה המכוערת באנדרטה הלילה היא תוצאה ישירה של ההסתה הפרועה והמתמשכת והאפליה נגד הקהילה הגאה"

כתובת נאצה שרוססה באנדרטה בגן מאיר (צילום: ערן אבן)
כתובת נאצה שרוססה באנדרטה בגן מאיר (צילום: ערן אבן)
25 באוקטובר 2018

 

כתובת נאצה רוססה הלילה (חמישי), באנדרטה לזכר חברי הקהילה הגאה שנספו בשואה, שנמצאת בסמוך למרכז הגאה שבגן מאיר. על האנדרטה בצורת משולש ורוד לזכרם, רוססו המילים Death To LGTB. "אנחנו לא נשכח את זכר הנספים", אומר איתי פנקס ארד, חבר סיעת מרצ במועצת העיר וחבר בקהילה. "המתקפה המכוערת הלילה באנדרטה היא תוצאה ישירה של ההסתה הפרועה והמתמשכת והאפליה נגד הקהילה הגאה. בחודשים האחרונים יש עלייה דרמטית במתקפות על הקהילה הטרנסית – המתקפה בחתונה לפני כחודש ותקיפת חברי הקהילה ברחובות תל אביב השבוע. הקהילה מאוחדת וחזקה מול ההסתה והשנאה ונמשיך להיאבק לשוויון מלא".

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, גינה גם הוא את הוונדליזם באנדרטה ואמר כי הוא פועל למחיקת הגרפיטי. ממשטרת ישראל נמסר כי הם עושים את כל הפעולות העומדות לרשותם על מנת למצוא את האשמים במעשה. לפני כשבועיים עצרה המשטרה תושב העיר בחשד שריסס צלבי קרס וכתובות נאצה בדיזנגוף סנטר וברחבי תל אביב.