מוטי רייף מצטרף לסיעת תל אביב 1 של רון חולדאי

המפיק ודמות בולטת בעולם האופנה, מוטי רייף, מצטרף לסיעה של ראש העיר המכהן רון חולדאי, תל אביב 1, לקראת הבחירות לראשות העיר ויתמודד על מקום במועצת העיר תל אביב

מוטי רייף. צילום: תמר קרוון
מוטי רייף. צילום: תמר קרוון
14 באוגוסט 2018

המפיק מוטי רייף הודיע כי יצטרף לסיעת תל אביב 1 בראשות רון חולדאי ויתמודד על מקום במועצת העיר תל אביב יפו. רייף, דמות בולטת בעולם האופנה וההפקה, הצהיר היום (ג') כי נענה להצעת ראש העיר רון חולדאי להצטרף לסיעתו במטרה לקדם את סוגיית הרווחה בתל אביב. "המטרה שלי ברורה וחד משמעית: לטפל בכל כוחי בסוגית הרווחה, לרבות תמיכה ועזרה לדרי הרחוב, לנשים הסובלות מאלימות פיזית וכלכלית למשפחות קשות יום ולילדים בעלי צרכים מיוחדים, ולנשים במעגל הזנות ושילובן. אני מאמין ומוכן לעשות זאת מהמקום החזק והמשפיע ביותר, מועצת עיריית תל אביב- יפו ולצד האיש הראוי ביותר להמשיך ולהנהיג את הבית של כולנו. רון חולדאי", אמר רייף בהצהרתו.

מוטי רייף. צילום: תמר קרוון
מוטי רייף. צילום: תמר קרוון

רייף, בן 53, אב לשניים אשר מתגורר בתל אביב, מצטרף לרשימת תל אביב 1 במקום השביעי. "בשנים האחרונות זכיתי לראות את העשייה הקהילתית של מוטי רייף עבור אוכלוסיות מוחלשות, הרחק מאור הזרקורים. אני מאמין שהעיר תל אביב-יפו, על גווניה השונים, תהיה המרוויחה הגדולה מהמקום שיתפוס מוטי רייפ במועצת העיר הבאה", אמר חולדאי על הצטרפותו של רייף לסיעתו.

המצטרף הטרי לרשימה, ריכז את רוב הפעילות שלו בשנים האחרונות, מלבד בתחום ההפקה והתוכן, לעשיה למען נשים. רייף מכהן כנשיא עמותת "רוח נשית" שפועלה להעביר נשים ממעגל האלימות אל מעגל החיים והעבודה ושואף לקדם ולהסדיר בעיר תל אביב תשתיות רווחה. "התנדבתי בעשרות אירגונים ועמותות שכל מטרתם בחיזוק ותמיכה באוכלוסיות מוחלשות, אני מבקש בעזרתכם לחזק את החברה והקהילה במקום בו ליבי תמיד היה נמצא, תחום הרווחה", אמר רייף.

מוטי רייף, טובל'ה ונעמה חסין בשבוע האופנה האחרון
מוטי רייף, טובל'ה ונעמה חסין בשבוע האופנה האחרון