מירוץ הבוץ: מסלול האתגרים הכי מלוכלך מגיע לתל אביב

לא עוד ריצה אלגנטית באאוטפיט חמוד לאורך אבן גבירול. אירוע ה-MUD RUN Tel Aviv שיתקיים בסוף השבוע אמנם שם דגש על ספורטיביות ועבודת צוות, אבל הוא לא הולך להשאיר אף אחד מהמשתתפים בו עם ידיים נקיות

מירוץ הבוץ. צילום: יח"צ
מירוץ הבוץ. צילום: יח"צ
12 במרץ 2018

למעלה מ-6,000 משתתפים, 3 מקצים ו-18 מכשולים בוציים במיוחד צפויים לגדוש את גני יהושוע בסוף השבוע הקרוב. מדובר באירוע ה-Reebok Mud Run Tel Aviv 2018, שמגיע לעירנו בפעם השניה לאחר שסחף אחריו עשרות אלפי הרפתקנים נטולי מורא ברחבי העולם. אם כל זה לא נשמע לכם כבר כמו אתגר מושלם לפרק משפיל בהישרדות, את המאורע הייחודי יפתח ריקוד ההאקה, שהומצא על ידי שבטי מאורי.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
הכירו את סצנת הרוגבי הנשי בתל אביב
10 תרגילי כושר בלי לזוז מהספה
שתי נקודות מבט על טניס כדרך חיים

בנושא התחרותיות, שוודאי מאיימת על משתתפים פוטנציאליים החוששים מרגלי יריבים בוציות בפרצופם, מרגיעים מארגני התחרות ומבטיחים כי בשונה מתחרויות ספורט אחרות, כאן לא יושם הדגש על הניצחון, כי אם על שיתוף הפעולה, החברות ועבודת הצוות. אי לכך, הם מוסיפים, מומלץ להגיע בלווית חברים טובים שאיתם הייתם רוצים לחלוק את ההשתכשכות באדמה הרטובה.

כראוי לאירוע ביזארי מעין זה, גם הפרס על סיום המירוץ הוא ייחודי וכולל בירה צוננת, בקבוק מים ומקלחת מפנקת. משימה בהישרדות, כבר אמרנו?

מירוץ הבוץ. צילום: יח"צ
מירוץ הבוץ. צילום: יח"צ

במרוץ כאמור ייפתחו שלושה מקצים: מסלול 2 ק"מ הכולל 5 מכשולים, מסלול 5 ק"מ הכולל 9 מכשולים, מסלול 10 ק"מ הכולל 18 מכשולים. בין אלה שירכיבו את המסלולים תפגשו פירמידת טיפוס עצומה בגובה 5 מטרים, גבעות בוץ שסופן בבריכה חומה (יאמי), קיר טיפוס, קיר חבלים, מכשולי התשה מעולם ה-Crossfit, מנהרות זחילה, טבעות אולימפיות, בריכת קרח ועוד מתקנים יצירתיים להבחיל שטרם נראו בישראל.

בתום המרוץ תתקיים ה-Mud Run After Party – שתכלול שוק פליאו, כלומר ים של בשר לצד מבחר נאה של אוכל צמחוני וטבעוני, כל זה שוב תחת הקונספט של אהבת הכלל ובניית שרירים. במקום יופעל עם סיום המרוץ גם מתחם מקלחות מפנק למי שנהנה להתאחד עם אמא טבע אבל גם מבין שפה זה לא המידברן. שכשוך נעים.

>>פארק גני יהושוע, 16 במרס 2018 החל מהשעה 07:00, מחיר השתתפות: 240-300 ש"ח