בלעדי: ריאיון עם המלצרית "שהועמסה" בבנדיקט

לקראת צעדת השרמוטות, פגשו מארגנות האירוע את המלצרית מבנדיקט שאותה תכנן בנו של ראש הממשלה "להעמיס" במהלך סיבוב ברים בתל אביב. הסרטון סאטירי, המציאות לצערנו לא

משפחת נתניהו (צילום: gettyimages)
משפחת נתניהו (צילום: gettyimages)
14 בינואר 2018

לא חלף שבוע מאז ההקלטות המבישות של יאיר נתניהו ראו אור, ונראה כי הסערה סביבן מסרבת לחלוף. מעלליו במועדוני חשפנות ברחבי תל אביב, השיחות המחפיצות על זונות, אקסיות ומלצרית אחת ממסעדת בנדיקט לא הותירו ברירה למארגנות צעדת השרמוטות, שהחליטו לאתר את אותה צעירה שנתניהו-ג'וניור תכנן "להעמיס". רגע לפני שבן המלך היה אמור להגיע למקום, הן תפסו את אורלי המלצרית לשיחה קצרה על ביצים עלומות, העמסות ונשים מוחפצות.

>>לא רק בנדיקט: המסעדות שפתוחות כל הלילה

"הסרטון כמובן סאטירי, אבל המציאות לא", הבהירו יוצרות הסרטון, שהפיקו אותו כחלק מקמפיין לפרסום צעדת השרמוטות שאמורה להיערך בחודש מאי הקרוב. "אף אישה היא לא מוצר צריכה! בתרבות בה זנות עוברת מתחת לראדר ותרבות האונס פורחת אדם מניח שהוא יכול לקנות כל אישה. אף אחת לא מחכה לך בבנדיקט שרק תבוא". תל אביב וידריך, המפיקה והבימאית של הסרטון סיפרה: "היה לנו חשוב להדגיש את התדמות של המלצרית. היא דמות בלתי נראית בשיחה אך בסוף ההקלטה האמירה לגביה מסכמת את הגישה שלהם – שהכל שלהם, כולל נשים". לדבריה, הסיפור הוא לא פרסונלי מול יאיר נתניהו אלא תופעה חברתית שלמה, שלפיה בחברה שמאפשרת צרכנות מין יש למעשה הנחה שאפשר לקנות כל אישה. זה נוגע לכולנו". יאיר, בפעם הבאה שתרצה מאנצ', אולי כדאי שתעשה את זה קצת יותר בסטייל.

צילום: שיר חכים
בימוי והפקה: תל אביב וידריך
תסריט ומשחק: אבישג פישמן
עריכה: תניה דידיו

*המערכון הוא כמובן סאטירי, לא מייצג אירוע שקרה במציאות, המלצרית הינה שחקנית ואין לייחס לנאמר בסרטון כל משמעות אחרת