כלב, דוש: מקלחות כלבים הוצבו בחופי תל אביב

גם להם חם: עיריית תל אביב-יפו החלה באחרונה בהצבת מקלחות בחופי הכלבים ברחבי העיר

חלום רטוב. כלב מתקלח בחוף (צילום: עיריית תל אביב-יפו)
חלום רטוב. כלב מתקלח בחוף (צילום: עיריית תל אביב-יפו)
22 ביוני 2017

אווירת השחייה בקערת מרק שכולנו חווים בהליכה ברחובות תל אביב בימים אלה אינה מותירה מקום לספק – הקיץ כבר כאן. דומה שנחמתנו היחידה היא בחוף הים, שעובר בשנים האחרונות תהליך שיפוץ שנדמה שמפיג את חששותינו הקודמים ממנו ומביא לשיפור מסוים בתשתיות הרוחצים. כעת מברשת העירייה על שיפור גם בתשתיות עבור הרוחצים על ארבע. לאחרונה החלה עיריית תל אביב-יפו בהצבת מקלחות לכלבים בחופים המיועדים להם, שהן בעצם דומות למקלחות הרגליים הרגילות בחופים, אך מוגבהות ומופרדות, כדי שכל הטוב הזה יצליח להיכנס מתחת לזרם.

המקלחת (או שמא ברזייה? אולי בידה?) הראשונה כבר הוצבה בחוף הילטון, ובקרוב תוצב גם בשלושת החופים האחרים המיועדים לשחרור כלבים מהרצועה – חוף תל ברוך (מדרום לחוף הקייט סרפינג), חוף צ'רלס קלור (מדרום לחוף המוכרז) וחוף גבעת עלייה (מדרום לחוף המוכרז).

בעירייה מתגאים בכך שמדובר בחלק ממדיניות רחבת היקף לשיפור התשתיות לכלבים בעיר ולסיוע לבעליהם. בסך הכל חיים בתל אביב כ-25 אלף כלבים, והדבר נותן לה טייטל שהיינו משמיטים מהודעת העירייה אילולא היה הופך אותנו לגאים במיוחד בו: העיר עם הכי הרבה כלבים לנפש בעולם – כל אחד על כל 17 תושבים.