נושא טעון: מעכשיו תוכלו להטעין את הסמארטפון גם באוטובוס של דן

הגלילה בפיד גמרה לכם את הבטרייה בדרך חזרה מהעבודה? אל דאגה, הכל קול. צי האוטובוסים החדש של חברת דן מגיע עם שקעים ייעודיים להטענת הסמארטפון

סוללה מרוקנת. shutterstock
סוללה מרוקנת. shutterstock
13 ביולי 2016

אתם נוסעים באוטובוס, שקועים במייל חשוב, בגלילה אינסופית של הפיד שלכם או בציד פוקימונים קדחתני באפליקציה החדשה והמביכה שהורדתם, ובלי לשים לב עברתם את הקו האדום של הסוללה. מה עושים? בעידן שבו אנחנו צריכים להיות זמינים 24/7, כל התנתקות מהנייד שקולה ללא פחות מהתנתקות מהציוויליזציה האנושית (אל תרגישו לבד, זאת הפרעה נפשית מוכרת בשם נומופוביה). אם זה המצב, בוודאי תשמחו לשמוע שכבר מהיום תוכלו להטעין את המכשיר שלכם באוטובוס תוך כדי הנסיעה.

המטענים החדשים באוטובוסים של דן
המטענים החדשים באוטובוסים של דן
המטענים החדשים באוטובוסים של דן
המטענים החדשים באוטובוסים של דן

השירות החדש, שהיה זמין עד כה בחברת מטרופולין ובחלק מהקווים בחברות קווים, אפיקים ואגד, מתרחב לאוטובוסים של חברת דן, המפעילה את הקווים המקומיים במטרופולין תל אביב. בעזרת שקעי USB ייעודיים המותאמים למכשירי אייפון ואנדרואיד תוכלו לחבר את כבל ההטענה האישי שלכם למכשיר הסמארטפון ולהמשיך בנסיעה רגועה. בחברת דן מספרים כי השירות ניתן ב־220 אוטובוסים מתוך 1,200 האוטובוסים בצי החברה, וכי בכל אוטובוס חדש יותקנו שקעי ההטענה. עם זאת, אם דווקא בא לכם להשתמש בתירוץ הלא אמין “נגמרה לי הסוללה" – לחברה אין כרגע תכנון להתקין שקעים באוטובוסים הישנים הנמצאים בשימוש.