סטודנטים? מעכשיו תוכלו לעדכן את כרטיס הרב קו מהבית

החל משנת הלימודים הקרובה סטודנטים יוכלו לעדכן את הפרופיל בכרטיס הרב קו מהבית. איך זה יעבוד ואיפה אפשר לעשות את זה בחינם?

אוטובוס. צילום: יולי גורודינסקי
אוטובוס. צילום: יולי גורודינסקי
1 בספטמבר 2016

חדשות טובות לסטודנטים: משרד התחבורה הודיע כי החל משנת הלימודים האקדמית הקרובה אפשר יהיה לחדש את פרופיל הסטודנט בכרטיס הרב קו בעזרת הסמארטפון או המחשב האישי.

את העדכון יוכלו לבצע תלמידי שנה ב' ומעלה שבכרטיס הרב קו שלהם מוטען פרופיל סטודנט מהשנה הקודמת, בתנאי שזו השנה השנייה שלהם ברצף באותו מוסד אקדמי. תהליך העדכון כולל העלאה של צילום כרטיס הסטודנט, אישור לימודים לשנה הקרובה ותעודה מזהה.

סטודנטים עם רב קו? מהיום מגיע לכם החזר של 150 שקל
שירות הרב קו שמשום מה לא הכרתם

האם חוזים קיימים עלולים להימחק? אם אתם חוששים לאבד את החוזים התקפים בעת ההטענה, תקלה אשר נוסעים רבים מדווחים עליה, במשרד התחבורה מנסים להרגיע: "לא ידוע לנו על בעיה מערכתית בנושא מחיקת ערך צבור בעקבות שינוי או עדכון הפרופיל. אם מתקבלת תלונה פרטנית ניתן להעביר את הפרטים למשרד התחבורה או להעבירה לתלונות הציבור".

תכירו – מתאם ביתי לקריאת רב קו (צילום: יח"צ)
תכירו – מתאם ביתי לקריאת רב קו (צילום: יח"צ)

איך זה עובד? תמורת עשרה ש"ח תוכלו להצטייד במתאם ביתי לקריאת רב קו, אפשר להשיג אותו במרכזי השירות על הקו (אבן גבירול 35), בתחנות רכבת ישראל, בתחנה המרכזית החדשה או במשרדי אגודת הסטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות. אם בכל זאת הסכום כבד עליכם, קבלו טיפ מאיתנו: ספריית מדעי החברה באוניברסיטת תל אביב מאובזרת במתאמים לשימוש חופשי בגבולות הספרייה. תתפנקו.