איפה אפי?

אפי מסביח טשרניחובסקי עזב במפתיע את העסק. שוחחנו איתו כדי להבין למה הוא עושה לנו את זה ואם יש סיכוי שיחזור

ההנאה שבאיטיות. אפי
ההנאה שבאיטיות. אפי
29 באוקטובר 2013

מי שהגיע בשבועיים האחרונים לסביח טשרניחובסקי ודאי שם לב לחסרונו של אפי, המסבח האיטי במזרח התיכון והאיש שהפך את טשרניחובסקי לסביח הכי לוהט בעיר. אפי, כך מתברר, החליט לעזוב את הסביח ולמכור אותו לשותפו, אורן יצחק (הבחור הגבוה והאפתי יותר). מקרה דומה התרחש לפני כעשר השנים, אז אפי עשה אקזיט מסביח פרישמן שהיה בבעלותו, לקח הפסקה של כמה שנים, וחזר לסביח טשרניחובסקי.

אפי, מה קרה?

"וואלה, נמאס לי קצת, התעייפתי, זה הסיפור. זה המון עבודה, והיה לי קשה להיות שמה כל הזמן. לא יכולתי ללכת להשתין אפילו, ואנחנו כבר לא ילדים. וגם קשה למצוא עובדים, היו לי הרבה פאנצ'רים עם עובדים".

יש שמועות שעזבת בכלל כי לא הסתדרת עם אורן.

"תראה, זה נכון שגם לא כל כך הסתדרנו, אבל זה המקום שלי. מן הסתם יכולתי להישאר ושהוא ילך. זו לא הסיבה שעזבתי, עזבתי פשוט כי התעייפתי. היה לי מאוד קשה שם ובסוף נמאס לי. אז אמרתי נעשה הפסקה".

הפסקה זה אומר שתחזור?

"אני מקווה שלא, אבל תמיד יש סיכוי שאני אחזור. אני לא יודע אם זה דבר טוב מה שעשיתי, וכרגע אני לא כל כך יודע מה לעשות עם עצמי. אני מקווה שאמצא משהו אחר לעשות".

כבר חשבת על משהו?

"האמת, אני רוצה לפתוח איזה בר, מקום שיהיה בו גם אוכל, משהו כזה".

תגיד, איך בכלל הגעת לסביח?

"במקרה, בגלל שאני עירקי. אני בכלל עבדתי בתיאטרון הקאמרי 13 שנים בתור פועל במה. פעם אחת הכנתי לחברים סביח, כמו שאימא שלי הייתה מכינה תמיד, והם אמרו לי שאני חייב פתוח מקום. ואז פתחתי ב־99' את פרישמן ומכרנו אותו אחרי חמש שנים. השנתיים הראשונות היו קשות, אבל אחרי זה הפכנו ללהיט".

ומה הסוד?

"הסוד הוא עבודה קשה. אף פעם לא הכנתי סלט מעבר לכמות שהייתה בסלטיה, הכל תמיד על המקום, וזה הרבה עבודה".

טוב, נראה לי שעשית אחלה קופה בסביח כדי לנוח קצת.

"שמע, אנשים חושבים שהסביח זה כסף גדול, אבל זה לא. ראית אותי מכין פעם פיתה? זה חמש דקות לפיתה, זה לא שיטה ממש רווחית".