על כתפי גמדים: משחק גמד-ענק שכונתי יתקיים בשכונות דרום תל אביב

עפים על משלוחי מנות? אתם כנראה לא לבד. עיריית תל אביב פותחת משחק גמד־ענק עירוני בשכונות הדרום, וכל מה שנשאר לכם הוא לרוץ לקנות נייר צלופן

משלוחי מנות. צילום: Shutterstock
משלוחי מנות. צילום: Shutterstock
25 בפברואר 2016

יוזמה חדשה של עיריית תל אביב מאיימת לערער את מרקם החיים העדין בשכונות דרום העיר, ולבטל את המנהג ארוך השנים של ניכור והתעלמות מהשכנים. לכבוד פורים החליטו לפתוח זו השנה השנייה במשחק גמד־ענק רב משתתפים שבו יעניקו תושבי השכונות זה לזה משלוחי מנות. בשנה שעברה התקיים המשחק כפיילוט בקרב תושבי שכונת פלורנטין והשתתפו בו כמעט 100 תושבים, והשנה, לנוכח ההיענות הגדולה, הוחלט להרחיב את המשחק ולקיימו גם בשכונות נווה שאנן ושפירא.

כל מי שמתגעגע לילדות ורוצה לשחזר את מסורת החג האהובה (או לחלופין ליצור חוויה מתקנת מהפעם ההיא שהכנתם את המשלוח הכי מושקע ביקום וכל מה שקיבלתם היה אוזני המן עבשות במילוי פרג), יכול להתחיל לחמם את הדמיון ואת שרירי הנתינה ולהירשם למשחק.

אוזני המן על בסיס סויה

החוקים הם פשוטים: המשחק מתבצע בתוך השכונות עצמן, וכל תושב שנרשם ממלא טופס עם פרטים רלוונטיים למשלוח שהוא רוצה לקבל: מה הוא אוהב, האם קיימות מגבלות מבחינת אלרגיות, כשרות, טבעונות וכו', וכמובן שם, כתובת ודואר אלקטרוני. ב־14 במרץ מקבלים למייל את הפרטים של הענק ועד 20 במרץ מעבירים את המתנה. כל מה שנשאר הוא לדפוק על הדלת או להשאיר את החבילה בפתח הבית ולקוות שאף הומלס לא יחשוק בה.

אם אתם גמדים שמזלם לא שפר עליהם ולא גרים בשכונות דרום העיר, שימו לב: משחק מורחב יותר יתקיים במסגרת כלל ארצית, ויאפשר לכם להיזכר למה אתם אוהבים כל כך את דואר ישראל.

להרשמה למשחק בפלורנטין

להרשמה למשחק בנווה שאנן  

להרשמה למשחק בשפירא

להרשמה למשחק הארצי