מארק צוקרברג מגיב בקבוצת הפייסבוק הכי פופולרית בתל אביב

לא ברור אם הוא נקלע למצב רוח הטרלה או שמא מדובר בניסיון לעורר את הרשת החברתית - אבל מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק, הגיב בקבוצה Secret Tel Aviv. מה היה לו להגיד ולאילו עוד קבוצות אנחנו ממליצים לו להצטרף?

13 בנובמבר 2018

 

בא לקבוצה בחור חדש (ועשיר): מארק צוקרברג ששולט בכולנו כבובות על חוט הצטרף לקבוצת Secret Tel Aviv, אחת מהקבוצות התל אביביות הפופולריות ביותר ואף הגיב בה. האדם השלישי בעושרו בעולם החליט להביע את חיבתו לחומוס, כשהגיב על פוסט של משתמש שברך על הצטרפותו ותהה האם הוא אוהב חומוס. "Everyone like hummus", וול, דאצ רייט דארלינג. ברוך הבא למחוזותינו.

>> מה יקרה אם כל שיחות הוואטסאפ בעולם יתפרסמו?

לפני כמה ימים הייתה זו קבוצת ממים שעושה צחוק על חשבון הסטודנטים האליטיסטיים של אוניברסיטת הרווארד, שזכתה לביקורו של המנכ"ל והמייסד. כסטודנט ידועה לשמצה בכותלי אוניברסיטת היוקרה, מצא את עצמו צוקרברג בין חברים והגיב "This group is wonderful". אנחנו בטוחים שמנהלי וחברי הקבוצה שמחים על האישור.

לא ברור האם הוא באמת יושב וכותב את התגובות או שאלה נתיניו שעושים זאת. יכול להיות שהוא פשוט במצב רוח הטרלה. ככל הנראה מדובר באיזשהו ניסיון להעיר מעט את הרשת החברתית שעל פי התחזיות הולכת ודוממת. אם הוא שוב נקלע למצב רוח שטות אנחנו ממליצים בחום על קבוצת תושבי פלורנטין, על קבוצת פרוקי רגליים או להיכנס לקאט פייט באחת מקבוצות האמהות. מעל לכל אלה, הכי כדאי להצטרף לקבוצות שלנו – מה רואים היום, שם הוא יוכל להתעדכן בהעדפות הטלוויזיוניות של התל אביבים וכמובן אני ב.. איפה אוכלים? כדי שהוא יכיר את הקולינריה המקומית מקרוב. נשתמע.

חומוס זה החיים. גם צוקרברג יודע צילום: Shutterstock
חומוס זה החיים. גם צוקרברג יודע צילום: Shutterstock