חדש: אינסטגרם תודיע מי עשה צילום מסך לסטורי שהעלתם

אחרי שהחלה לגלות לחברינו מתי התחברנו לאחרונה (וסיננו אותם בפרטי), אינסטגרם ממשיכה להתעדכן בקצב שיא וכעת תראה גם מי עשה צילום מסך לסטורי שלכם. היה שלום פרטיות

אינסטגרם (צילום: שאטרסטוק)
אינסטגרם (צילום: שאטרסטוק)
8 בפברואר 2018

פחות מחודש אחרי שהכניסה פיצ'ר חדש שמאפשר לראות מתי התחברתם לאחרונה, אינסטגרם עולה שלב נוסף, ובקרוב תוכלו לראות מי צילם ושמר את הסטורי שהעלתם. משתמשים שצילמו סטוריז ביממה האחרונה מדווחים (בעצב רב) כי קיבלו הודעה מאינסטגרם המזהירה אותם כי בפעם הבאה האדם שהעלה את הסטורי יידע על כך. איך תוכלו לדעת מי שמר את הסטורי שלכם? אייקון דמוי שמש (או פלאש, אם תרצו) יופיע לצד השם של המשתמש ברשימת הצופים בסטורי. בפעם הבאה שאתם רוצים לשלוח לחברה את הסטורי שהאקס העלה, כדאי שתחשבו פעמיים,  כי פרטיות, מסתבר, זה לגמרי 2014.

מלבד זאת, אינסטגרם שכללה גם את אופציית ה-"Regram". בעדכון החדש התווספה האפשרות לשתף פוסטים של משתמשים אחרים דרך הסטורי שלכם. אל דאגה, אם המשתמש שלכם פומבי, אך אינכם מעוניינים לאפשר את האופציה הזאת לאחרים (אם כי לרוב מדובר בפרגון די מגניב), תוכלו לבטל את הפיצ'ר בהגדרות. החברה מסרה לאתר TechCrunch כי נכון לעכשיו האפשרויות החדשות נבחנות על מספר מצומצם של משתמשים, אולם נראה כי בהמשך הן יחולו על כולנו.