תחנת הרכבת הקלה בארלוזורוב תיקרא ע"ש אריק איינשטיין

רכבת מרכז, צפון, ארולוזורוב, נמיר או מסוף 2000? אלף שמות כבר יש לתחנה הזאת, וכעת הכריז שר התחבורה כי שם נוסף יתווסף לתחנת הרכבת הקלה, שתיקרא על שם אריק איינשטיין. רק אל תתבלבלו

חפירות הרכבת הקלה (צילום: נמרוד סונדרס)
חפירות הרכבת הקלה (צילום: נמרוד סונדרס)
15 במרץ 2018

כאילו לא הצטברו עד כה מספיק שמות לרכבת מרכז (או סבידור? או ארלוזורוב?), כעת החליט שר התחבורה ישראל כץ לקרוא לתחנת הרכבת הקלה שתיפתח בסמוך לתחנת הרכבת על שם אריק איינשטיין. השר הסביר כי "גדלתי על השירים של אריק איינשטיין, שהיה אהוב על כל העם ואין ראוי ממנו כי תחנת ארלוזורוב תקרא על שמו". אתם בינתיים, תיאלצו להתמודד עם שם נוסף שהתווסף לבליל השמות של התחנה הענקית ולבחור בין סבידור, ארלוזורוב, נמיר, רכבת צפון, רכבת מרכז, מסוף 2000 או שמא בכלל תחנת איינשטיין.  

רוצים להתעדכן בכל מה שקורה בעיר? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק

מקום של כבוד. אריק איינשטיין, 1986 (צילום: משה שי)
מקום של כבוד. אריק איינשטיין, 1986 (צילום: משה שי)

אולם יש עוד זמן רב עד שתצטרכו להתרגל לשם החדש שכן הקו האדום והראשון של הרכבת הקלה צפוי להיחנך לפחות בשנת 2021, אם לא מאוחר יותר. על אף פרסומים שעלו היום (חמישי) בעקבות דוח מבקר המדינה ולפיהם תידחה פעילות הקו בשנה, במשרד התחבורה מבהירים: "חברת נת"ע פועלת במרץ להקדמת זמני הביצוע של הפרויקט וחוזרת בה על מחויבותה להפעיל את הקו האדום כמתוכנן, באוקטובר 2021". לנו, משום מה, יש תחושה שזה לא יקרה.