תעשו לעצמכם (שנה) טובה

איפה לאכול? איפה לשתות? איפה לבלות? איפה לרקוד? המדריך המושלם לאירועי סילבסטר

אביחי פרטוק
אביחי פרטוק
30 בדצמבר 2013

סילבסטר בפסאז'

אבישי כהן וההרכב Big Viciou, שניגנו יחד בדאון טאון ניו יורק ייתנו הופעה רוקנ'רולית גרובית. לפני ואחרי יתקלטו ווידו וסאבו.

הפסאז', אלנבי 94, כניסה: 40־50 ש"ח + צ'ייסר חינם

פסאז'. צילום: גוני ריסקין
פסאז'. צילום: גוני ריסקין

Bento Party

מסעדת יונה תהפוך לערב אחד ללופט עם מוזיקה, אמנות, אוכל וקאווה חופשית. מסיבת הסילבסטר תהיה גם יריית הפתיחה של ליין מסיבות חדש שמשלב ריקודים, אמנות ואוכל איכותי. חלל מסעדת יונה בנמל יפו יהפוך לערב אחד ללופט שבו מוזיקה, אמנות, אוכל וקאווה חופשית כל הערב. על העמדה די.ג'יי ירדן אלבוחר ואחריה די.ג'יי עדי שבת. על הבמה: הרכב הסול גרוב האלקטרוני אקו וטיטו, וגם פרפורמנס מחול וצלליות של קבוצת אטום.

מסעדת יונה, נמל יפו, כניסה: 180 ש"ח, כרטיסים במכירה מוקדמת בלבד

אקו וטיטו
אקו וטיטו

מיכהטרוניקס נפרד

הפרידה משנת 2013 תהיה גם מסיבת הסגירה של המקום שאהבנו כל כך לפזז בו. על העמדה יהיו רד אקסס, אביחי פרטוק ואורחים אהובים נוספים. בירה ב־16 ש"ח ובר מלא פינוקים.

מיכהטרוניקס, בן יהודה 28, כניסה חופשית

מיכהטרוניקס
מיכהטרוניקס

מסיבת פיפטיז

ברוטשילד 12 החליטו משום מה לחגוג סילבסטר מהפיפטיז, והם יארחו את מאור כהן ולהקת הסנדס למופע משירי פרנק סינטרה ומתקופת הראט פאק האגדית בלאס וגאס.

רוטשילד 12, שד' רוטשילד 12, כניסה חופשית (מומלץ להזמין שולחן מראש)

היה היה

צוות האומן חובר לזיו בן דויד, שחר אלוני וליין "היה היה" להפקת סילבסטר מושקעת: רחבת אייטיז ורחבת מיינסטרים פלוס הפתעת חצות.

האנגר 17, בן אביגדור 17, כניסה 50־70 ש"ח

1984

מסיבת כיתה ד' בהפקת סילבסטר חגיגית בשני חללים ומופע פריצה של רוני דואני. הליין 1984 חוגג את השנה החדשה עם סטים נוסטלגיים של מוזיקת גל חדש, יורוטראש, יורופופ, איטלו־דיסקו ואייטיז קיטש. על העמדה עידן גבריאל, טל ארגמן וצח זמרוני. ברחבת הלאונג' יתארח שימי קוברסקי שיזיז ישבנים עם מוזיקת וינטג' עליזה מהסיקסטיז ומהסבנטיז.

בלוק, סלמה 157, כניסה: 40־60 ש"ח

טל ארגמן. צילום: תום זואלי
טל ארגמן. צילום: תום זואלי

מסיבת ניינטיז

האוזןבר התבלבלו קצת עם התאריכים ובמקום לחגוג את 2014 הם החליטו לחזור לחגיגות המילניום. גיא חג'ג' מהבלוג עונג שבת ינגן מוזיקה מסוף הניינטיז: להיטים נצחיים, המנוני האוס, להקות בנים, קלאסיקות היפ הופ ופניני אלטרנטיב למיניהן. מוזמנים לבוא לרקוד ולהחזיק אצבעות שבאג 2000 לא יפיל את המחשבים בחצות.

אוזןבר, קינג ג'ורג' 48, כניסה: 35־40 ש"ח

התקפת לב

אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב מזמינה אתכם לנשף סילבסטר נוצץ. המסיבה תיפתח עם הופעה של אנסמבל ציפורלה, שמארח את שלומי שבן במופע "התקפת לב", וימשיך בקרנבל עליז עם המון הפתעות. עלות כל משקה עשרה ש"ח בלבד.

אולם סמולארש, אוניברסיטת תל אביב, כניסה למסיבה בלבד: 20 ש"ח. מומלץ להזמין כרטיסים

סילבסטר במוסד

מסיבה בשלוש רחבות: ברחבה הראשונה מוזיקת ניינטיז עם די.ג'יי איליה גראנד מאסטר B ודי.ג'יי Kaia; בשנייה רוק אלטרנטיבי, גראנג' ובריטפופ של ליין הנויז עם די.ג'ייז טל אביב וגיא זיידי; ובשלישית יצהלו האייטיז עם די.ג'יי תמיר מואב.

המוסד, הש"ך 12, כניסה: 40־50 ש"ח + צ'ייסר חינם על כל משקה

המוסד. צילום: גוני ריסקין
המוסד. צילום: גוני ריסקין

סלסה סילבסטר

מסיבה מושקעת ומלאה בפינוקים: בכניסה יקדמו את פניכם עם כוס שמפניה, צוות לטינגייט יעביר הדרכות סלסה, בחצות יקבלו את השנה החדשה בזיקוקים ומאותו רגע כל שעה עגולה תיפתח בסיבוב צ'ייסרים על חשבון הבית. על המוזיקה איתי ארז, גילי בן זינו ואנדרי מקולומביה. הבופה חופשי, קוד לבוש – אלגנט.

פנורמה דאנס פלור, דרך בן צבי 84, כניסה: 50 ש"ח

יומולדת לרובי

הבר רובי חוגג סילבסטר ויום הולדת שנתיים, בערב שכולו ריקודים וזריקת מפיות. כדי לאפשר חגיגה המונית אמיתית, המסיבה תתקיים ברדינג 3 שבנמל.

רדינג 3, התערוכה 3 נמל תל אביב. פרטים ברובי

קפה לילי

קפה באצ'ו יקדם את השנה החדשה עם מוזיקה משובחת, בניצוחם של עדי שבת ונדב רביד. בתפריט: קוקטיילים צבעוניים ואנשים מגניבים.

באצ'ו, קינג ג'ורג' 88, כניסה חופשית

סילבסטר גאה

במועדון הגייז אפולו חוגגים את השנה החדשה במסיבה נוצצת עם להיטי פופ ומוזיקה ים תיכונית. במועדון יפעלו שלושה ברים עם תפריט אלכוהול מוזל, רחבת ריקודים ענקית, מופע לייזר וחדר חושך כמובן.

אפולו, אלנבי 46, כניסה חופשית + משקה ראשון חינם

סילבסטר באחים

האחים והקרפצ'יו בר מסיימים את השנה בראש טוב עם ערב סיטונאי מבעבע משמפניה אורגינל, קאווה, ואלכוהול במחירי רצפה. ספיישלים מהמטבח של השף אסף דוקטור, פלייליסט קולי ועוד פינוקים.

האחים, אבן גבירול 12, כניסה חופשית

האחים. צילום: אנטולי מיכאלו
האחים. צילום: אנטולי מיכאלו

רייב אורבני

ליבריישן, קורהה יובל, פומיקי והקונטיינר בשיתוף פעולה ראשון לכבוד הסילבסטר: רייב אורבני של גלובל ביטס, הופעות וריקודים. הערב יתחיל בהופעה של רותם בר אור, יתפתח אל מקצבים עולמיים בניצוחו של איתן חסיד וימשיך עם האלקטרוני של דרוויש וזולו ועם הפאנק והגרוב של אקו וטיטו. וידיאו ארט, הופעות וריקודים על המזח של נמל יפו הקסום.

קונטיינר, נמל יפו, כניסה: 70־100 ש"ח

סילבסטר צועני

הבר־מסעדה ביצ'יקלטה חוגג סילבסטר במסיבה צבעונית במיוחד בחצר. בתפריט: תבשילים, אלכוהול והופעה של להקת A La Manouche. בהמשך יפונו השולחנות והכיסאות לטובת די.ג'יי הבית Eye Gold, שינגן מוזיקה מקפיצה בניחוח של נדודים.

ביצ'יקלטה, נחלת בנימין 29, כניסה חופשית

מיינסטרים לווריד

מסיבת הסילבסטר של הדיזי/בקי/מזג/ביגי/טנג'יר – קבוצת המיינסטרים הגדולה בעיר – תתפרש על שתי רחבות. בפנים ינגן ערן ברנע ובחוץ ינגן עומר טייאר מוזיקה קלילה ומקפיצה.

האומן 17, אברבנאל 88, כניסה: 70 ש"ח

צילום: מיכל פטל
צילום: מיכל פטל

חגיגה בקולנוע

המועדון המיתולוגי שחוזר לחיים, קולנוע זמיר, מרים הפקת סילבסטר מרשימה. ברחבה המרכזית ינגן די.ג'יי יוהן בסט מיינסטרים מקפיץ, בבר העליון תנוגן מוזיקה שחורה. כוסות שמפניה יחולקו בכניסהו רקדניות קאן קאן יקפצו על הבר.

קולנוע זמיר, אלנבי 34, כניסה: 50 ש"ח

בניחוח אפריקאי

רביד כחלני בחגיגת סילבסטר חד פעמית וסופר גרובית עם בלוז אפריקאי, ביג באנד וכל מה שביניהם. עם עוזי רמירז, אמיר ברסלר, רוני עברין, גלעד אברו, רועי חרמון, יוסי פיין וחיים לרוז. בחצות יוציאו את השמפניה.

לבונטין 7, כניסה: 80 ש"ח

רביד כחלני. צילום: זוהר רון
רביד כחלני. צילום: זוהר רון

סילבסטר מוגזם

נשף סילבסטר נוצץ במיוחד עם רקדניות, מיצגים, אלכוהול, אוכל טוב, די.ג'ייז ומופע חצות ראוותני עם זיקוקים, קונפטי ותותחי אש.

פאשן בר, יהודה הלוי 46, כרטיס  V.I.P(כולל אוכל ושתייה) – 250 ש"ח, כרטיס רגיל – 50 ש"ח לגברים ו־30 ש"ח לנשים

מסיבה עברית

ב־Cozy החליטו להפוך את החג הנוצרי להכי ישראלי שיש עם מוזיקה עברית שמחה וכיפית. במקום יהיו שתי רחבות ריקודים ואלכוהול מוזל.

קוזי, שד' רוטשילד 28, כניסה 20־30 ש"ח

מחוץ לתל אביב:

מילניום בהרצליה

גם בהרצליה חוזרים בזמן לתחילת שנות האלפיים באירוע מושקע וחגיגי. את השנה הזו הפאב דולי פרטון מתחיל עם להיטים ישנים של ג'ניפר לופז, ג'ל בשיער ואווירת סוף המילניום.

דולי פרטון, בן גוריון 22 הרצליה, רכישת כרטיסים מראש, תוספת חינם על כל משקה

רגאיי באם הדרך

פותחים את השנה החדשה ברייב רגאיי מנענע ישבנים עם הופעת פריצה של נצ'י נצ'. על העמדה ינגנו דאב, רגאיי, ראב־א־דאב, יו קיי סטייל, דיגיטל, בס ועוד. צ'ייסר ערק למקדימים.

קניון אם הדרך, חניון 1-, מחלף בית ינאי, 40 ש"ח עד חצות

בילוי מהסרטים

יס פלאנט ראשון לציון מציע סילבסטר V.I.P במתחם בתי הקולנוע, שישלב ארוחת גורמה, מזנון חטיפים ושתייה חופשי, לצד הקרנת טרום בכורה וקוקטייל חצות חגיגי.

יס פלאנט, ראשון לציון, כניסה: 199 ש"ח (מעל גיל 18)

להציל את מיסטר בנקס
להציל את מיסטר בנקס

חנוכת הגלובל בר

מסיבת הפתיחה הרשמית של הגלובל בר – בר־מסעדה המשלב הופעות חיות – תאוחד עם חגיגת הסילבסטר. במהלך הערב תופיע להקת ליידי מרמלד, אחריה ינגן די.ג'יי והשתייה והאוכל יהיו חופשיים לכל אורך האירוע.

גלובל בר, עתיר ידע 1 כפר סבא, כניסה: 150 ש"ח (מומלץ לשריין מקומות מראש)

מסעדות

סושייאל קלאב

די.ג'יי שיתקלט בלייב וקוקטייל פתיחה לכל אורח יכינו את האווירה הנכונה לתפריט של השף מיכאל גרטופסקי. בין המנות יהיו טונה נאה, קלמארי על הפלאנצ'ה, ניוקי פורצ'יני, פסטה שרימפס קריסטל וקינוח. המחיר: 260־360 ש"ח לסועד.

למסעדת הסושייאל קלאב

טאפאס אחד העם

בטאפאס של השף יונתן רושפלד יחגגו בארוחה בת ארבעה טאפאס. בין המנות יוגשו גם פאייה פירות ים, נתחי אנטרקוט, מולים וסשימי טונה. בחצות יוגשו צ'ייסרים על חשבון הבית. עלות לסועד: 250 ש"ח.

למסעדת טאפאס אחד העם

סושי בר בזל

מבחר מנות יוגשו בארוחת סוף השנה, ובהן מרק מיסו, רול סלמון אבוקדו, סשימי, סלמון טריאקי ושיפודי טופו. הארוחה כוללת קנקנן סאקה או שתי כוסות קאווה. מחיר: 198 ש"ח לזוג.

למסעדת סושי בר בזל

קפה אירופה

החל משעה 19:00 יוגש במקום תפריט מיוחד שיכלול קוקטייל על בסיס קאווה ושלל מנות כמו ברוסקטה בקר נא וסלמון מעושן, בליני קרם פרש וקוויאר, ראמפ סטייק או ניוקי אספרגוס. החל מהשעה 22:30 תתקיים במקום מסיבה עם הופעות חיה ודי.ג'יי סט של שלומי זידאן ודרור שר. המחיר: 250 ש"ח לסועד.

למסעדת קפה אירופה

ארייה. צילום: בן יוסטר
ארייה. צילום: בן יוסטר

ארייה

את השנה האזרחית החדשה יפתח השף גיא גמזו עם ארוחת שף שתכלול מנות כמו אויסטרים ושרימפס חלוטים, נתח קצבים עם צ'ימיצ'ורי, טורטליני גבינת צאן ומולים. הארוחה כוללת קינוח. המחיר: 400 ש"ח לסועד.

למסעדת ארייה

כתית

השף מאיר אדוני חוגג את השנה האזרחית החדשה עם ארוחה מושקעת במיוחד. בין המנות שיגיש יהיו אסקרגו בתוספת רגלי צפרדעים, קרפצ'יו לוקוס וסשימי קלמארי, כבד אווז עם טוויל טפיוקה, נתח צבי עם שפצלה וקינוח. המחיר: 690־890 ש"ח.

למסעדת כתית

פרונטו

את השנה החדשה יפתח השף דייויד פרנקל עם תפריט שיכלול מנות כמו קרפצ'יו קוקי סאן ז'ק, טרטר עגל חלב, לזניית ארטישוק טרי ופטריות מורל, פפרדלה קלמרי, צלעות טלה ופילה בקר. הארוחה כוללת קינוח. המחיר לסועד: 260־350 ש"ח.

למסעדת פרונטו

בליני. צילום: יח"צ
בליני. צילום: יח"צ

בליני

בערב השנה החדשה יציעו בבליני מנות ראשונות, מנות ביניים, מנה עיקרית לבחירה וצלחת קינוחים מפתה: ברוסקטה ברזאולה, קפרזה, מרק פטריות, טורטליני במילוי כבד, קוקי סאן ז'ק ועוד. המחיר: 229 ש"ח לסועד.

למסעדת בליני

פופינה

בערב השנה החדשה יציע השף אוראל קימחי ארוחה בת שבע מנות ובהן קפוצ'ינו ארטישוק ירושלמי, כבד אווז ופרנץ' טוסט, לוקוס צלוי, פילה עגל וצלע טלה ונמסיס שוקולד לקינוח. המחיר: 330־380 ש"ח לסועד.

למסעדת פופינה

התרנגול הכחול. צילום: יח"צ
התרנגול הכחול. צילום: יח"צ

התרנגול הכחול

השף שאול בן אדרת יחגוג את השנה החדשה עם קאווה ולמברוסקו ללא הגבלה. בגזרת האוכל יציע השף ריזוטו פטריות, שיפוד שקדי עגל, צוואר טלה, אנטרקוט צלוי ותבשיל פירות ים. המחיר: 330 ש"ח לסועד.

למסעדת התרנגול הכחול

אגאדיר

ברשת אגאדיר יחגגו את השנה החדשה בארוחה חגיגית שתכלול מנות כמו ספרינג רול וייטנאמי, קרפצ'יו שייטל, כרובית מטוגנת עם גבינת פטה, נקניקיית מרגז, המבורגר וקינוח. הארוהח כוללת כוס שמפניה. המחיר: 130 ש"ח לסועד.

לרשת אגאדיר

הרובע השישי

בביסטרו הצרפתי יציע השף אמיר מרקוביץ מנות כמו רביולי לובסטר בביסק סרטנים, סביצ'ה אינטיאס, פילה דג על הגריל, מדליוני לובסטר וקינוח. המחיר: 200־250 ש"ח לסועד.

למסעדת הרובע השישי

פיצרוי

השף רועי גנצ'ולה מגיש תפריט שהותאם לזוגות וכולל מנות כמו סשימי אינטיאס, פלמידה עם קרם ארטישוק ירושלמי, סלט סלק וגבינה וסינטה טלה. הארוחה כוללת בקבוק יין (375 מ"ל). המחיר לסועד: 260־290 ש"ח.

למסעדת פיצרוי

פיקוק

השף יובל רווה בנה תפריט מרשים לחגיגות השנה החדשה בפיקוק: טונה צרובה עם קרם סלרי, שרימפס קריסטל וניוקי צרובים, קלמרי צרוב, ביסק סרטנים ותבשיל לחי. הארוחה כוללת קינוח. המחיר למנה 44־70 ש"ח.

לבר פיקוק

שיין אנד שארפ

מי שיבחר לחגוג את השנה החדשה במסעדה של יענקלה שיין ימצא ספיישלים כמו צלחת נשנושים זוגית עם סלאמי, רוסטביף עגל, גבינה וברוסקטה (120 ש"ח), סקאלופ עם קרם תירס (74 ש"ח) וביצה עלומה עם פורטבלו וקרם ארטישוק (65 ש"ח).

למסעדת שיין אנד שארפ

Seatara

את שנת 2014 יפתחו בסיטארה עם ארוחה שתלווה בשמפניה של לורן פרייה. בין המנות של השף אופיר וידבסקי יהיו טרטר לוקוס וטונה, פילה בקר עם פירה כמהין, פפרדלה פירות ים ופילה לוקוס עם קרם כרובית. המחיר לסועד: 500 ש"ח כולל כוס שמפניה.

למסעדת סיטארה

NG

בערב השנה החדשה יחגגו במסעדת NG בארוחת ברברים, שבה יגיעו לשולחן מנות כמו ברווזים, אסאדו, טלה ופריים ריב. לכוסות יימזגו יין אדום, קאווה ובירה ללא הגבלה. מחיר לסועד: 480 ש"ח.

למסעדת NG

יוליה

מסעדת יוליה מציעה ארוחת טעימות לשנה החדשה. בין המנות יהיו אסאדו טלה במרינדת תפוזים (78 ש"ח), חריימה לוקוס (42 ש"ח ל־100 גר'), קלמרי עם מסבחה (62 ש"ח) וניוקי עם תרד (65 ש"ח).

למסעדת יוליה

מלון רוטשילד

שף צבי אבישר ירקח לארוחת סוף שנה מנות כמו קונסומה פטריות, דג  לוקוס עם ארטישוק ברוטב קאווה וטטאקי טונה אדומה על גספצ'יו. הארוחה כוללת כוס שמפניה. המחיר לסועד: 350־430 ש"ח.

למסעדת מלון רוטשילד

קיטשן מרקט

לתפריט השנה החדשה מכין השף יוסי שיטרית מנות כמו קראב קייק, סלק וגבינה, ברבוניות עם קישואים וברווז עם לפת ודלעת. המחיר:350־550 ש"ח.

למסעדת קיטשן מרקט

אבושדיד

במקום החדש והחם של מתחם גן החשמל מציעים ארוחה שתכלול מנות כמו אינטיאס נא עם אבוקדו, טרטר סינטה, ראמפ סטייק, קוסקוס עם שרימפס ותמנונים ושוק טלה עם קרם שעועית. המחיר: 210־245 ש"ח.

למסעדת אבושדיד

רוקח 73

השף אייל לביא מציע מנות צרפתיות קלאסיות להתחיל איתן את השנה: מילפיי שרימפס, קרמשניט סרטנים, קוקטייל ג'מבו שרימפס, קרואסון שקדי עגל, פילה וולינגטון וחצי לובסטר. המחיר: 290־350 ש"ח.

למסעדת רוקח 73

איטלקיה בפשפשים

באיטלקיה בפשפשים יחגגו עם מנות ספיישל וקוקטיילים. בין המנות יהיו קרפצ'יו שרימפס (56 ש"ח), פילה מוסר ים ומולים ברוטב שמנת על ניוקי (110 ש"ח), תבשיל שפונדרה ופטריות יער על ריזוטו (95 ש"ח) ופיצה לבנה עם קרם פרש וסקאלופ (56 ש"ח).

למסעדת האיטלקיה בפשפשים