אחרי השדרוג שכונת הייז ואלי בסן פרנסיסקו הפכה לנחשקת

מגוון אנשים נהנים מהשמש בשעות היום וסצנה קולינרית רותחת בשעות הלילה. הייז ואלי בסן פרנסיסקו היא המקום להיות בו 

4 באוקטובר 2018

הייז ואלי עבר שדרוג מטורף בשנים האחרונות. בכל יום נתון אפשר למצוא בשכונה אנשי הייטק, אמנים ומשפחות (עם כלבים חמודים!) אוכלים ארוחת צהריים ונהנים בשמש בפטריש'ס גרין, כיכר העיר הבלתי רשמית. לאורך רחוב הייז ישנן חנויות בגדים ותכשיטים, שבהן מוצגים מותגים בינלאומיים נחשבים לצד יצירות של אמנים מקומיים. חוץ מזה השכונה היא סצנת האוכל החמה ביותר בעיר: בלילה אפשר לראות בליינים נשפכים מעשרות מסעדות שיקיות חדשות וגני בירה, בדרכם לסיים את הלילה בגלידריית Smitten.

אוכלים: לחוויית האכילה באה מאנו (A Mano) מתלווה תחושה של בילוי במסיבה מלאת אנרגיה, שמתקיימת בפנים ובחוץ במקביל. אפשר לנשנש כאן פסטה תוצרת בית ולהסתכל על העוברים ושבים דרך החלונות העצומים הפונים למדרכה.

שותים: שתו קוקטיילים טרופיים באנינה, בר צבעוני ומאוורר, עם חצר מזמינה ומלאת דקלים שמעליה תלויות שרשראות של אורות מנצנצים.

אוקטביה פארק, הייזל ואלי
אוקטביה פארק, הייזל ואלי

מה עושים: קנו כרטיסים ל־SF ג'אז, המועדון הראשון באמריקה שהוקם במיוחד עבור מופעי ג'אז. כל האמנים העכשוויים עוברים כאן, ואף אחד בקהל לא נמצא במרחק של יותר מ־15 מ' מהאמנים המופיעים על הבמה.

איפה ישנים? מלון פרופר, מלון חדש של 131 חדרים שעורר באזז לא קטן עם פתיחתו לפני שנה בלבד, הוא מקום סטייליסטי אבל נינוח. אל תפספסו את הבר על הגג, שרמיינ'ס, שמציע תפריט קוקטיילים שמקבל את השראתו מהעיר, ונשקפים ממנו נופים שיתאימו בדיוק לאינסטגרם שלכם.