"עיר אוהלים": הפתרון של העירייה למצוקת הלינה בתקופת האירוויזיון

עיריית תל אביב-יפו הכריזה כי תקים "עיר אוהלים" שתשמש את התיירים שמגיעים לכבוד האירוויזיון ומצעד הגאווה. כל הפרטים

קמפינג (צילום: shutterstock)
קמפינג (צילום: shutterstock)
3 בינואר 2019

 

חמישה חודשים לאירוויזיון, הספירה לאחור החלה כבר מזמן אך נדמה שבעיה אחת מרכזית טרם נפתרה; מחירי המלונות במאי 2019, אז יתקיים כאן גמר תחרות הזמר האירופאית, נסקו לשמים ותל אביבים רבים מצהירים כי הם עומדים להשכיר את חדריהם ודירותיהם במחירי עתק. אולי כדי למתן את הרושם שדבר כזה עלול ליצור וכמובן להקל גם על התיירים שעומדים להגיע, עיריית תל אביב-יפו פרסמה היום מכרז להקמת אתר קמפינג זמני בפארק גני יהושע בסמיכות ל"אקספו תל אביב", בו יתקיים האירוויזיון. על פי העירייה, "עיר האוהלים" (השם הזה מזכיר לנו משהו), תפעל לתקופה של כחודשיים – מהאירוויזיון ועד מצעד הגאווה – ותספק מקומות לינה במחירים משתנים לכ-2,000 אורחים.

>> כמה כסף יגבו אלה שיסבלטו את ביתם באירוויזיון?
>> אירוויזיון 2019: כל מה שצריך לדעת 

"עיר האוהלים" תציע שלוש רמות אירוח שיתומחרו בצורה שונה: אוהלי שדה לקהל הצעיר במתחם "חוויתי" – אוהלים המובאים על ידי הלנים או אוהלים קטנים להשכרה, אוהלי "גלאמפינג" (גלאם וקמפינג) – טרנד התופס תאוצה בעולם שמספיק שהייה קרובה לטבע בתנאי נוחות מלונאיים ומתחם קרוואנים אקסקלוסיבי מאובזרים וממוזגים עם מקלחת ושירותים. תכלס עושה גם לנו חשק. עדיין לא ברור מה בדיוק יהיה המחיר, אבל כן ידוע שמתחם הקמפינג יזכיר לכם את אחד מהפסטיבלים שהייתם בהם לאחרונה, שלא לומר "כפר המוזיקה" משנות ה-2000 המוקדמות – מתחמי מזון ומשקאות, עמדה להשכרת אופניים ושאטלים ל"יורו-וילג'", שם יתקיימו האירועים המרכזיים בתקופה זו, מלבד חצי גמר התחרות והגמר.

לוגו האירוויזיון
לוגו האירוויזיון

"עיריית תל אביב-יפו מגויסת לייצר אירוויזיון נהדר ומעבר לכך שוקדת על יצירת חוויה בלתי רגילה עבור התיירים שיגיעו לעיר", אומר ראש העיר רון חולדאי. "'עיר האוהלים' היא רק אחת מאינספור היוזמות שאנחנו מתכננים לקראת האירוויזיון". גם שר התיירות, יריב לוין מצטרף לחגיגה: "משרד התיירות פועל כדי להגדיל את היצע אפשרויות הלינה ישראל. אתרי הקמפינג נותנים מענה במחיר שווה לכל נפש, בפרט בתקופות של אירועי עוגן חשובים כמו האירוויזיון".