הערב בתדר: הדרום, הצפון וקהילת הטראנס על החיים אחרי ה-7.10

סרטים תחת כיפת השמיים זאת הבחירה שלנו. תדר (צילום: אריאל עפרון)
סרטים תחת כיפת השמיים זאת הבחירה שלנו. תדר (צילום: אריאל עפרון)

"העין השביעית", "המקום הכי חם" ו"שקוף" יארחו הערב (רביעי 18:00) סשן של שיחות והרצאות קצרות על הימים האלה, שלושה חודשים לתוך הטראומה, עם אנשי קהילות הצפון, קהילות הנגב המערבי, קהילת הטראנס ושלל אנשי מקצוע ועיתונאים עצמאיים. כי חייבים לדבר על זה

כמעט שלושה חודשים חלפו מאז הטבח של השביעי באוקטובר, וכולנו עדיין לא מעכלים את גודל המחדל והאסון, עדיין עמוק בתוך האירוע, עדיין מנסים להבין איך ממשיכים מכאן. מחר (רביעי, 18:00), תחת הכותרת "נקודת איסוף", יתקיים בתדר ערב של פאנלים והרצאות קצרות בהשתתפות פליטי הדרום והצפון שינסה להבין בדיוק את זה.

May be an image of the Western Wall and text

איחוד העיתונות העצמאית – הגוף המאגד את פעילותם של "העין השביעית", "שקוף" ו"המקום הכי חם" – יכנס בערב הזה נציגים של קהילות הטראנס, הנגב המערבי והיישובים המפונים בצפון יחד עם חברי כנסת לשעבר, משפטנים, אנשי מערכת בריאות הנפש, עיתונאים ופעילים חברתיים, כדי לקיים שיח ראשוני על משמעויותיו של מה שאירע באותו יום ומה שמתחולל כאן בעקבותיו.

לצד הפאנלים וההרצאות יכלול הערב, כמו כל ערב בתדר, גם תקלוטים מעוררי תקווה ברחבה, תערוכת וידאו וצלמי עיתונות, תקלוט הילינג אינטימי של ניב ארזי בספייס של "בית של סולידריות" ודוכן מרצ' של איחוד העיתונות העצמאית.

נכנסים לטראנס. עינת פישביין, "המקום הכי חם" (צילום: גיא עמיאל)
נכנסים לטראנס. עינת פישביין, "המקום הכי חם" (צילום: גיא עמיאל)

בין הפאנלים המעניינים של הערב תוכלו למצוא מושב בהנחייתה של עינת פישביין (מו"לית "המקום הכי חם") על אומת הטראנס, סיכויי ההשתקמות שלה ושילובה במיינסטרים הישראלי בעקבות טבח נובה, בגידתה של אומת הדאנס הבינלאומית ועוד; פאנל בהנחיית אפרת אביבי ("שקוף") על מחטפי החקיקה של הקואליציה בזמן המלחמה; ופאנל בהנחיית אורן פרסיקו ("העין השביעית") על יחסי יהודים וערבים ותפקידה של התקשורת בבנייה מחודשת שלהם. ועוד? ועוד. מסתמן שלא יהיה משעמם.
>> "נקודת איסוף", רביעי 3.1 18:00, דרך יפו 9; הכניסה חופשית. עוד פרטים והרשמה מראש כאן