עכשיו זה רשמי: אלטון ג'ון עדיין עומד ויופיע במאי בפארק הירקון

סר אלטון ג'ון יגיע להופעה בפארק הירקון ב-26 במאי. הופעתו הקודמת התקיימה לפני כשש שנים חרף המצב הבטחוני שאילץ מוזיקאים אחרים לבטל. יהיה זה ביקורו הרביעי בארץ

סר אלטון ג'ון. צילום: מארק קולפילד
סר אלטון ג'ון. צילום: מארק קולפילד
15 בדצמבר 2015

סר אלטון ג'ון יחזור לישראל, בפעם הרביעית מאז 1979, להופעה שתתקיים ב-26 במאי בפארק הירקון – כחלק מסיבוב ההופעות "Wonderful Crazy Night Tour 2016". טור ההופעות מקדם את אלבום האולפן החדש של אלטון ג'ון, שצפוי לצאת ב-5 בפברואר. אלטון ג'ון בן ה-68 יגיע מלווה בלהקה, וכמובטח על ידי המפיק שוקי וייס, יופיע במשך קרוב לשלוש שעות ויבצע משלל להיטי הקריירה המפוארת שלו. מחירי כרטיסים ינועו בין 324 ש"ח לדשא ועד ל-1350 ש"ח לכרטיס VIP.

אלטון ג'ון הבריטי, פסנתרן זמר ומלחין, הוא אחד המוזיקאים המצליחים ביותר במאה העשרים עם מכירות של מעל ל-300 מיליון אלבומים. שבעה מאלבומיו הגיעו לראש מצעדי המכירות בארצות הברית. הסינגל "Candle In The Wind 1997", שהוציא מחדש אחרי מותה של הנסיכה דיאנה, הוא הנמכר ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית ובריטניה.

בין להיטיו הרבים מאוד: Your song", "Rocket Man", "Daniel", "Sacrifice", "Tiny Dancer", "Nikita", "Goodbye Yellow Brick Road", ו-"Don't Let The Sun Go Down On Me". כמו כן הוא זכה באינספור פרסים במהלך הקריירה שלו. האחרון בהם היה לפני שנתיים כשהוענק לו פרס ה-Brit Award עבור היותו אייקון בעל השפעה מתמשכת על התרבות הבריטית. הוא הראשון שאי פעם הוענק לו פרס זה.

משוקי וייס נמסר: "כמיטב ההפקות שלנו בפארק הירקון, מרד הוט צ'ילי פפרס, מדונה, דפש מוד, לינקין פארק ועד הרולינג סטונס אנחנו שמחים וגאים להעניק לקהל מופעים ברמה הגבוה ביותר החל מהתוכן ועד חווית הצפייה האיכותית. אלטון ג'ון צפוי להגיע לישראל עם סט מלא איתו הוא מופיע בעולם, ועם מופע של למעלה משעתיים וחצי של כיף טהור. סר אלטון ג'ון הינו אחד האמנים הבינלאומיים האהובים בישראל וחזרתו לכאן אחרי שש שנים מעידה על הקשר ההדדי שיבוא לידי ביטוי במופע".