צילומי סדרה של עלמה הראל ונטלי פורטמן נקטעה על ידי סחיטה באיומים

דברי עם הסוכנת שלך. נטלי פורטמן (צילום: Gareth Cattermole/GettyImages)
דברי עם הסוכנת שלך. נטלי פורטמן (צילום: Gareth Cattermole/GettyImages)

הראל ופורטמן, שמצלמות דרמה חדשה בבולטימור, נקלעו לסיטואציה לא נעימה: קבוצה של סוחרי סמים ניסו לסחוט מההפקה 50,000 דולר ואיימו לירות בחברי צוות אם דרישותיהם לא יענו. ההפקה העדיפה לא לקחת סיכונים

29 באוגוסט 2022

הבמאית הישראלית עלמה הראל ("ילד דבש") יצאה לעשות דרמת מתח עם נטלי פורטמן בבולטימור עבור אפל טיוי – אבל נקלעה בעצמה לסצינה שיותר מזכירה פרק של "הסמויה", או במילים אחרות, הסדרה שכולם חושבים עליה כשאומרים את המילים "דרמת מתח בבולטימור". לפי משטרת בולטימור, קבוצה של סוחרי סמים מקומיים קטעו את הצילומים המקומיים בצד המערבי של מרכז העיר ביום שישי האחרון, כשהם מאיימים שהם ירו בחברי הצוות שעל הסט אם אלו לא יפסיקו לצלם. הפושעים המקומיים אמרו ש"שום דבר לא יקרה אם ישלמו להם" וניסו לסחוט 50,000 דולר מההפקה – שההפקה סירבה לשלם. במקום זאת, הצילומים נעצרו ויימשכו שוב במועד ובמיקום בלתי ידוע (ואולי עדיף שיישאר בלתי ידוע בזמן הקרוב).

הסדרה של הראל, "The Lady in the Lake" (המבוססת על רומן של לורה ליפמן), בה לצד פורטמן מככבים גם מוזס אינגרם ("גמביט המלכה"), מייקי מדיסון ("דברים טובים") וברט גלמן ("דברים מוזרים", "פליבאג"), עוסקת ברצח לא פתור בבולטימור של שנות ה-60, ובעקרת בית שממציאה את עצמה מחדש בתור עיתונאית חוקרת ויוצאת לפתור אותו – מה ששם אותה במסלול התנגשות עם פעילה חברתית מקומית.

>> עלמה הראל רוצה לשנות את העולם איפה שכואב. ראיון