בעיניים עצומות: צלליות הסטיק שאתן צריכות להכיר

הדור הבא של צלליות העיניים ארוז בעפרונות ומבטיח להיות עמיד מתמיד. האומנם? יצאנו לבחון במו עינינו את הסטיקים החדשים על המדפים

לוריאל פריז. צילום: יח"צ
לוריאל פריז. צילום: יח"צ
12 בינואר 2016

סופטאץ': Eyeshadow 24/7

מוצר חביב במחיר מגניב שבסך הכל עושה את העבודה, נמרח בקלות ומגיע במבחר מספק של גוונים. תהיה זו הגזמה מופלגת לומר שהוא מחזיק מעמד לאורך יממה שלמה. גם העמידות במים שעליה הכריזה בגאווה החברה לא הוכיחה את עצמה במבחן המקלחת. במילים אחרות: השתמשו בכיף אך אל תצפו לנסים.

34.90 ש"ח, ברשתות הסופר פארם, ניו פארם, המשביר לצרכן ובחנויות נבחרות

צללית סטיק של סופטאץ'
צללית סטיק של סופטאץ'

לוריאל פריז: Smokissime

היא אמנם מוגדרת כאייליינר אך במציאות היא מתפקדת כצללית סטיק לכל דבר ועניין, והיא אף מוצלחת מאוד בתחומה. הצללית מגיעה בשלושה גוונים (שחור, אפרפר וחום), והיא עשויה בקלות להפוך לכוכבת בתיק האיפור הודות למברשת הספוגית המחוברת אליה שמאפשרת לפזר את האבקה על העפעף וליצור במשיכה אחת את מראה הפאם פאטאל המעושנת ששכחה להוריד את האיפור לפני השינה.

80 ש"ח, ברשתות הפארם

צללית סטיק של לוריאל פריז. צילום: מוטי פישביין
צללית סטיק של לוריאל פריז. צילום: מוטי פישביין

בובי בראון: Long Wear Cream Shadow

פרס העמידות מוענק בזאת לצללית הסטיק של בובי בראון, שגם במרחק שעות מרגע הנחתה על העפעפיים עדיין נראתה טרייה ומשכנעת. המרקם קרמי (על סף השמנוני מדי לטעמנו) אך אינו מכביד על העפעף. כמו כן התכשיר ניחן בתוספות של נוגדי חמצון, ויטמינים שונים כגון E ו־C ושמונה גוונים הנעים בין צבעי ניוד ורדרדים לגוונים סגלגלים עמוקים. אנחנו חיבבנו במיוחד את Shadow – אפור־סגול מתוחכם ומחמיא שהותיר בצל את כל יתר הצלליות.

160 ש"ח, ברשת בובי בראון

צללית סטיק של בובי בראון
צללית סטיק של בובי בראון

קליניק: Chubby Stick

אחיו הצעיר של הסטיק השמנמן לשפתיים מסתמן כעדין במיוחד, יש שיגידו עדין מדי. עם זאת הכיסוי השקוף למחצה מתגלה כיתרון רציני עבור מי שמעוניינת באיפור עיניים רב שכבתי או בבסיס קרמי לצללית. במקרים הללו מדובר בפתרון האידיאלי – הסטיק נמרח בקלילות ונוח לאחיזה בצורה חסרת תקדים.

140 ש"ח, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן

צללית סטיק של קליניק
צללית סטיק של קליניק

פופה: Made To Last Waterproof Eyeshadow

מכל המוצרים שבדקנו, הנבחרת של פופה הציגה את קשת הגוונים הרחבה, הדרמטית והנועזת ביותר, עם צבעים משגעים כמו כחול אטלנטי, אפור מטאלי, אמרלד וסגול מזעזע. אמנם לא מדובר בבחירה הטבעית לאיפור בוקר לעבודה, אך לשעות הערב אין מומלצים מהם. הטקסטורה הפנינית והבוהקת תורמת אף היא תועפות של גלאם. רק קוטרו הקטן של הסטיק מעיב מעט על השמחה ועלול להקשות על כיסוי העפעף כהלכה.

110 ש"ח, לרגל ההשקה יוצע המוצר במחיר של 49 ש"ח עד סוף ינואר, להשיג ברשת סופר פארם

צללית סטיק של פופה
צללית סטיק של פופה