על כלבים וסמארטפונים: אפליקציה ורשת חברתית לבעלי כלבים

האפליקציה שתעזור לבעלי כלבים למצוא וטרינר ולעשות צ'ק אין בגינה

תראו, כלב. צילום: Shutterstock
תראו, כלב. צילום: Shutterstock
5 בינואר 2015

כל פוליטיקאי, על אחת כמה וכמה בתקופת בחירות, יסכים שכ־20 אחוז ממשקי הבית במדינה הם אוכלוסייה שאין להתעלם ממנה. ואכן, מנתוני משרד החקלאות עולה כי בישראל חיים כ־400 אלף כלבים רשומים. את צרכיו הייחודיים של נתח שוק זה, המוערך ב-2.2 מיליארד שקלים בשנה, אמורה לספק אפליקציה חדשה בשם "WOOOF".

מלבד פרופילים של הכלבים ואפשרות לבצע צ׳ק אין בזמן טיולים, הפלטפורמה החדשה תאפשר לבעלים לקבוע מפגשים בין הכלבים, לנהל את מסלולי הטיול של הכלב ולשמור אותם, לצד היכולת להשגיח על פעילותם של מוליכי הכלבים השכירים. כמו כן, במסגרת WOOOF יתקבלו התראות בזמן אמת על הימצאותם של פקחים באזורים ספציפיים, תוך סימון מיקומם המדויק על המפה.

האפליקציה תציע תמונת מצב עדכנית של הנוכחים בגינת הכלבים השכונתית, מדור טיפים מבעלי מקצוע, ופרטים על בתי עסק, אנשי מקצוע ורופאים וטרינרים. גרסת פיילוט של האפליקציה עלתה לאוויר לפני כמה שבועות, וצברה עשרת אלפים הורדות. בסיום ההשקה בישראל תפנהWOOOF לשוק הבינלאומי, התחנה הראשונה תהיה רוסיה.

[interaction id="54aa6addcd7e120f0d031a28"]

מאחורי המיזם עומדת יעל ברויטמן, שגדלה עם כלבים כל חייה וחיפשה משהו שיחבר בין אהבתה אליהם לקשר ההדוק שלה לסמארטפון שבידה. "יש המון אפליקציות לכלבים, אבל לא מצאתי אפליקציה שמחברת את כל הפונקציות במקום אחד", אומרת ברויטמן, שמבקשת להביא תובנות סלולריות שהוכחו כמוצלחות בקרב משתמשי Waze ואינסטגרם וליישמן לשם יצירת חברה וירטואלית לבעלי הכלבים בארץ.